KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Prof. Dr. Bayram Oğuz AYDIN |
Birimi | İletişim Fakültesi |
Bölüm | Görsel İletişim Tasarımı Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Görsel İletişim Tasarımı Anabilim Dalı |
E-Posta | E-Posta Adresini Göster |
Google Scholar |
Hindex: 12 Alıntı Sayısı: 479 |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ KAMU YÖNETİMİ 10.09.2007 |
Yüksek Lisans | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (YL) (TEZSİZ) 13.03.2011 |
Doktora | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM (DR) 21.05.2014 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
YAYINLAR
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 DUĞAN ÖZLEM, AYDIN BAYRAM OĞUZ, Akredite olan üniversitelerin kütüphane web sayfalarının kurumsal kimlik açısından incelenmesi. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi, 5(9), , 489-518. (2023), (Diğer)
- 2 AYDIN BAYRAM OĞUZ, DUĞAN ÖZLEM, Kriz sonrası bilgi yayılımı ve sosyal medya kullanım özellikleri: Batı karadeniz sel felaketi ağına dair bir analiz. Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 0(64), , 37-69. Doi: 10.26650/CONNECTIST2023-1063182, (2023), (ESCI: Emerging Sources Citation Index)
- 3 Başaslan Zaim, AYDIN Bayram Oğuz, NETNOGRAPHY STUDY ON CONFORMING BEHAVIOR IN NEW MEDIA AND IDEOLOGICAL ONLINE SOCIAL NETWORK COMMUNITIES. European Journal of Management and Marketing Studies, 17(3), , 79-92. Doi: DOI: 10.46827/ejmms.v7i3.1267, (2022), (Diğer)
- 4 ŞEN CEM, MERT İBRAHİM SANİ, AYDIN Bayram Oğuz, The effects of positive psychological capital on employee’s job satisfaction, organizational commitment, and ability coping with stress. Journal of Academic Research in Economics, 9(2), , 143-151. (2017), (Alan Endeksleri)
- Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
- 1 GÜZ NURETTİN, YEGEN CEREN, AYDIN BAYRAM OĞUZ, DİJİTAL KAMUOYUNU ANLAMAK: 23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİNE YÖNELİK BİR SOSYAL AĞ ANALİZİ. ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU (2019). (Tam metin bildiri)
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 AYDIN BAYRAM OĞUZ, İkna Edici Görsel İletişim ve Etik: Sigara Karşıtı Kamu Spotlarının Analizi. Iletisim Kuram ve Arastirma Dergisi , 199-222. Doi: 10.47998/ikad.1355062, (2023), (TR DİZİN)
- 2 AYDIN BAYRAM OĞUZ, GÜRBÜZ SALİH, THE MEDIATING ROLE OF SOCIAL MEDIA NEWS CONFIRMATION / TRUST IN THE EFFECT OF COVID-19 VACCINE LITERACY ON ATTITUDES TOWARDS VACCINATION. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 11(2), , 1286-1316. (2023), (TR DİZİN)
- 3 RAĞBETLİ İLKER, AYDIN BAYRAM OĞUZ, TÜRKİYE’DEKİ GÖÇMEN TOPLULUKLARIN ALTERNATİF MEDYA PRATİKLERİ: AL HARMAL GAZETESİ ÖRNEĞİ. Gaziantep University Journal of Social Sciences, 21(4), , 2117-2134. Doi: 10.21547/jss.1096850, (2022), (TR DİZİN)
- 4 Köksalan Mustafa Emre, AYDIN Bayram Oğuz, Gökgöz Gökhan, Understanding the Class Based Tastes of Syrian Immigrants via Association Rules Analysis: Example of Gaziantep / Turkey. İleti-ş-im , 60-84. Doi: doi.org/10.16878/gsuilet.1147726, (2022), (TR DİZİN)
- 5 GÜZ NURETTİN, YEGEN CEREN, AYDIN Bayram Oğuz, Dijital Propaganda ve Politik Başarı: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçiminin Twitter Analizi. Erciyes İletişim Dergisi, 6(2), , 1461-1481. (2019), (TR DİZİN)
- 6 AYDIN Bayram Oğuz, YEGEN CEREN, Bir Seçici Talep Yaratmayı Amaçlayan Reklam Aracı Olarak Milliyetçilik. Selçuk İletişim, 12(2), , 940-968. (2019), (TR DİZİN)
- 7 AYDIN BAYRAM OĞUZ, GÜRBÜZ SALİH, Sosyal Medya Kullanımının Kurum Çalışanlarının Olumlu Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimine Etkisinin Yol Analizi ile İncelenmesi: Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında Bir Uygulama. Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi, 12(1), , 22-41. Doi: 10.18094/josc.457683, (2019), (TR DİZİN)
- 8 DUĞAN ÖZLEM, AYDIN Bayram Oğuz, Halkla İlişkiler Lisans Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma. Selçuk İletişim, 11(2), , 179-195. (2018), (TR DİZİN)
- 9 GÜRBÜZ SALİH, AYDIN Bayram Oğuz, İslami İnanç Destinasyonlarının Tanıtımında Youtube Videolarının Kullanımı. Gümüşhane Üniversitesi İletişim FakültesiElektronik Dergisi, 6(1), , 539-568. (2018), (TR DİZİN)
- 10 YEGEN CEREN, AYDIN Bayram Oğuz, Kamuoyu Oluşumu ve Seçimler: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanı Seçimi ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi Üzerine Bir Ağ Analizi. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 6(2), , 1243-1275. Doi: DOI: 10.19145/e-gifder.429113, (2018), (TR DİZİN)
- 11 YEGEN CEREN, AYDIN Bayram Oğuz, Postmodern Bir Kimlik Olarak Veganlık ve Bir Çevrimiçi Vegan Ağının Analizi. Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi , 91-114. Doi: 10.16878/gsuilet.436034, (2018), (TR DİZİN)
- 12 DUĞAN ÖZLEM, AYDIN Bayram Oğuz, Sosyal Medyanın Turizmde Tanıtım Amaçlı Kullanımı: T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Örneği. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(1), , 1-13. (2018), (Diğer)
- 13 AYDIN Bayram Oğuz, DUĞAN ÖZLEM, Halkla İlişkiler Lisans Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Rollerine Yönelik Tutumları. Konya Sanat, 1(1), , 88-103. (2018), (Endekste taranmıyor)
- 14 AYDIN BAYRAM OĞUZ, SÜSLEN BETÜL, Siyasal Reklamların Göstergebilimsel Yöntemle Analizi: CHP 2017 Halkoylaması Reklam Filmi Örneği. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 18(2), , 149-164. (2018), (TR DİZİN)
- 15 MERT İBRAHİM SANİ, AYDIN BAYRAM OĞUZ, Kriz İletişiminde Mesaj Stratejileri: Ermenek Kömür Madeni Krizine Yönelik Uzman Görüşlerinin İncelenmesi. Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8(16), , 15-35. (2018), (TR DİZİN)
- 16 AYDIN BAYRAM OĞUZ, ŞAHİN EMİNE, Hastanelerde Hasta Yakınları Tarafından Belirlenen İletişim Engellerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 59-75. (2018), (TR DİZİN)
- 17 AYDIN BAYRAM OĞUZ, Gürbüz Salih, Türkiye’de Kadınların Karşılaştığı Sorunlar ve Köprü Ağ Analizi Yöntemiyle İncelenmesi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(4), , 579-586. Doi: dx.doi.org/10.18506/anemon.381770 , (2018), (TR DİZİN)
- 18 AYDIN Bayram Oğuz, DUĞAN ÖZLEM, GÜRBÜZ SALİH, Gastronomi TV Programı Kaynaklı Turizm: Gaziantep Örneği. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6(5), , 33-48. (2017), (TR DİZİN)
- 19 ŞAHİN EMİNE, AYDIN Bayram Oğuz, GÜLŞEN MURAT TANER, KUL SEVAL, The validity and reliability of a new scale to measure patient-determined communication barriers in hospitals. Turkish Journal of Public Health, 15(3), , 187-200. Doi: doi.org/10.20518/tjph.375335, (2017), (TR DİZİN)
- 20 AYDIN Bayram Oğuz, ŞAHİN EMİNE, Hastanede hasta ve hasta yakınları düzeyinde görülen iletişim problemlerinin çözümüne yönelik bir model önerisi. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 6(15), , 64-94. (2016), (Diğer)
- 21 AYDIN BAYRAM OĞUZ, Çevrimiçi Topluluklarda Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Sosyal Belirleyicileri. Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi , 563-585. (2015), (TR DİZİN)
- 22 AYDIN Bayram Oğuz, Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim: Tüketici Motivasyonlarının Analizi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 13-25. (2014), (TR DİZİN)
- 23 SOLMAZ BAŞAK, ARSLAN AYNUR, AYDIN Bayram Oğuz, DUĞAN ÖZLEM, Türkiye de Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi Üzerine Bir Değerlendirme. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 253-269. (2012), (TR DİZİN)
- 24 SOLMAZ BAŞAK, AYDIN Bayram Oğuz, Popüler Kültür ve Spor MerkezlerineYönelik Bir Araştırma. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergsi, 1(4), , 67-82. (2012), (Endekste taranmıyor)
- Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
- 1 ŞEN CEM, MERT İBRAHİM SANİ, AYDIN BAYRAM OĞUZ, Psikolojik Sermayenin Çalışanın Stresle Başa Çıkmasına İş Tatminine Ve Örgütsel Bağlılığa Etkisi. 23.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi (2015). (Tam metin bildiri)
- Kitap
- 1 ARSLAN ELİF, GÜRBÜZ SALİH, AYDIN BAYRAM OĞUZ, Dijital İletişimi Anlamak-5(2024). Palet Yayınları, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 2 GÜRBÜZ SALİH, AYDIN BAYRAM OĞUZ, ONURLUCAN ÖMER, SİNEMA ARAŞTIRMALARI VE FİLM ÇÖZÜMLEMELERİ(2024). 978-625-6345-33-1, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 3 GÜRBÜZ SALİH, AYDIN BAYRAM OĞUZ, KARAKOÇ ENDERHAN, ÖRNEKLERLE SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERI(2024). Akademisyen Kitabevi, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 4 GÜRBÜZ SALİH, AYDIN BAYRAM OĞUZ, DİJİTALLEŞMENİN TEKNOLOJİK BOYUTU(2024). 978-625-386-006-6, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 5 AYDIN BAYRAM OĞUZ, HALKLA İLİŞKİLERDE ARAŞTIRMA SÜRECİ(2024). Eğitim Yayınevi, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 6 AYDIN BAYRAM OĞUZ, GÜRBÜZ SALİH, DİJİTALLEŞEN DÜNYADA REKLAMCILIK VE ETİK(2024). Eğitim Yayınevi, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 7 AYDIN BAYRAM OĞUZ, Halkla İlişkiler ve Örgütsel Davranış(2022). Literatürk Academia, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 8 DUĞAN ÖZLEM, AYDIN BAYRAM OĞUZ, Sosyal Medyada İletişim(2022). Literatürk Academia, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 9 AYDIN BAYRAM OĞUZ, DUĞAN ÖZLEM, Görsel İletişim Tasarımı Kuram ve Araştırmalar(2022). Nobel, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 10 GÜRBÜZ SALİH, AYDIN BAYRAM OĞUZ, Siyasal İletişim Uygulamalı Tartışmalar Analizler, İncelemeler ve Örnek Çalışmalar(2021). Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 11 KÖKSALAN MUSTAFA EMRE, GÖKGÖZ GÖKHAN, AYDIN Bayram Oğuz, Suriyeli Göçmenler ve Gaziantep Yerlilerinin Kültürlerarası İletişim Örüntüleri ve Mekân Deneyimi: Teknolojik Sermaye ve Medya Tüketim Pratikleri(2021). Ajans9 Yayınevi, Tümü, (ULUSAL)
- Editörlük
- 1 SDÜ İFADE, Dergi, Editör, 01.08.2023 - Devam Ediyor (ULUSLARARASI)
- 2 İletişim ve Toplumsal Dönüşüm: Yorumsamacı ve Etnografik Bir Yaklaşım, Bilimsel Kitap, Çeviri Editörlüğü, 10.02.2021 - 10.02.2021 (ULUSLARARASI)