KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Dr. Öğr. Üyesi Atilla ÖZDEMİR |
Birimi | Eğitim Fakültesi |
Bölüm | Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Matematik Eğitimi Anabilim Dalı |
E-Posta | E-Posta Adresini Göster |
Google Scholar |
Hindex: 9 Alıntı Sayısı: 265 |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans | GAZİ ÜNİVERSİTESİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ 06.06.2005 |
Yüksek Lisans | GAZİ ÜNİVERSİTESİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 10.04.2009HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (YL) (TEZLİ) 14.07.2014 |
Doktora | GAZİ ÜNİVERSİTESİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (DR) 25.05.2016HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (DR) 17.01.2022 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
YAYINLAR
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 ÖZDEMİR Atilla, Sipahi Yasemin, Bahar A. Kadir, The Past, Present, and Future of Research on Mathematical Giftedness: A Bibliometric Analysis. Gifted Child Quarterly, 0(3), , 1-20. Doi: 10.1177/00169862241244717, (2024), (SSCI)
- 2 ÖNAL AHMET, ÖZDEMİR ATİLLA, Should English language teaching undergraduate programs in Turkey be reformed?: Views of in-service English language teachers. Journal of Language Research, 8(1), , 1-16. Doi: 10.51726/jlr.1338286, (2024), (TR DİZİN)
- 3 ÖZDEMİR ATİLLA, CEYLAN DADAKOĞLU Sevda, DADAKOĞLU BARAN, Beyond textbooks: A manga-based approach to values education. International Journal of Contemporary Approaches in Education, 3(1), , 26-55. Doi: 10.29329/ijcae.2024.1050.2, (2024), (Diğer)
- 4 ÖZDEMİR ATİLLA, Research Trends of Flipped Classroom Model in Mathematics Education: A Bibliometric Mapping Analysis. Anadolu Journal Of Educational Sciences International, 14(2), , 793-819. Doi: 10.18039/ajesi.1310050, (2024), (TR DİZİN)
- 5 ÖZDEMİR ATİLLA, GELBAL SELAHATTİN, The Discrete Option Multiple Choice Items as A Measurement Instrument for Mathematics Achievement. Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal), 8(2), , 317-348. Doi: 10.29329/tayjournal.2024.653.06, (2024), (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List)
- 6 ÖZDEMİR ATİLLA, ŞENTÜRK MERVE LÜTFİYE, Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri Öz Yeterlik Algılarını Etkileyen Değişkenlerin Belirlenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 22(3), , 1645-1677. Doi: 10.37217/tebd.1523067, (2024), (TR DİZİN)
- 7 ÖZDEMİR Atilla, GELBAL SELAHATTİN, İlköğretim ve Ortaöğretim Başarı Ölçülerinin Yükseköğretime Geçiş Sınav Puanlarını Yordama Gücü. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, 7(2), , 309-334. Doi: 10.21031/epod.277887, (2016), (TR DİZİN)
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 ÖZDEMİR ATİLLA, TURHAN TUNAHAN, Middle School Mathematics Teachers' Views on Their Professional Trajectories in the Context of Their Undergraduate Education. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 33(1), , 174-202. Doi: 10.35379/cusosbil.1297085, (2024), (TR DİZİN)
- 2 EŞ HÜSEYİN, ÖZDEMİR Atilla, KAPLAN MAKBULE, Matematik Bir Bilim Dalı Mıdır? Matematik Öğretmen Adaylarının Bilim-Matematik İlişkisine Dair Algıları. Kastamonu Eğitim Dergisi, 21(1), , 407-419. Doi: 10.24106/kefdergi.3195, (2019), (TR DİZİN)
- Kitap
- 1 ÖZDEMİR ATİLLA, AVCI BÜLENT, Eğitime Adanmış 49 Yıl Prof. Dr. Murat Gürkan GÜLCAN'a Armağan(2024). Pegem Akademi, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- Editörlük
- 1 Journal of Educational Studies in Science and Mathematics (JESSM), Dergi, Editör, 30.06.2024 - Devam Ediyor (ULUSLARARASI)
- 2 Ters Yüz Sınıf Modeli Kuramdan Uygulamaya, Araştırma Kitabı, Editör, 01.10.2021 - Devam Ediyor (ULUSLARARASI)
VERDİĞİ DERSLER
Eğitimde Nicel Araştırma Yöntemleri ve Veri Analizi
Matematiğin Temelleri 1
Matematik I
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Öğretmenlik Uygulaması 1
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Matematiğin Temelleri 1
Matematik I
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Öğretmenlik Uygulaması 1
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi