KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı Araştırma Görevlisi Pelin KÖSEOĞLU
Birimi Eğitim Fakültesi
Bölüm Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Ana Bilim Dalı Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
Telefon 2462114543
E-Posta E-Posta Adresini Göster
ORCID ID 0000-0002-5559-9052
Akademik Hesaplar
Google Scholar Hindex: 4
Alıntı Sayısı: 52
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır. Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans EGE ÜNİVERSİTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ 30.06.2017
EGE ÜNİVERSİTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ 30.06.2017
Yüksek Lisans EGE ÜNİVERSİTESİ 30.12.2019
EGE ÜNİVERSİTESİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 30.12.2019
AKADEMİK GÖREVLER
Ünvan Görev Yeri Görev Tarihi
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ 2020 - 2023
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 2018 - Devam Ediyor
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
İnformal Ortamlarda Fen Öğretimi,Çevre Eğitimi,Planlanmış Davranış Teorisi
YAYINLAR
  • Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
  • 1 Türkmen Hakan, KÖSEOĞLU Pelin, The perceptions of Turkish students against scientists and the emotions of scientists in the post-pandemic. Asian Journal of Contemporary Education Doi: 10.55493/5052.v7i2.4881, (2023), (Journals Indexed in Eric)
  • 2 KÖSEOĞLU Pelin, TÜRKMEN HAKAN, PRESERVICE TEACHERS’ THOUGHTS ABOUT DESIGNING SCIENCE ACTIVITIES IN INFORMAL ENVIRONMENTS. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi (2023), (Alan Endeksleri)
  • 3 KÖSEOĞLU Pelin, TÜRKMEN HAKAN, Examining Academicians’ and Teachers’ Opinions on Designing Science Activities in Informal Settings. Journal of Effective Teaching methods Doi: 10.59652/jetm.v1i4.82, (2023), (Journals Indexed in Eric)
  • 4 KÖSEOĞLU PELİN, TÜRKMEN HAKAN, Öğretmen Adaylarının İnformal Ortamlarda Fen Etkinlikleri Tasarımına İlişkin Görüşleri. İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10(20), , 48-71. Doi: 10.29129/inujgse.1178731, (2023), (Diğer)
  • 5 ERTEN SİNAN, KÖSEOĞLU PELİN, GÖK BİLGE, FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÇEVRE EĞİTİMİ: TÜRKİYE, KANADA, AMERİKA ÖRNEĞİ. MEHMET AKİF ERSOY EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ (2022), (TR DİZİN)
  • 6 ERTEN SİNAN, KÖSEOĞLU PELİN, A Review of Studies the Field of Educational Sciences within the Context of Theory of Planned Behavior. Journal of Turkish Science Education Doi: 10.36681/tused.2022.127, (2022), (Journals Indexed in Eric)
  • 7 ERTEN SİNAN, KÖSEOĞLU PELİN, ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”. MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ (2022), (TR DİZİN)
  • 8 KÖSEOĞLU Pelin, Erten Sinan , Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır? . Buca Eğitim Fakültesi Dergisi (2022), (TR DİZİN)
  • 9 TÜRKMEN HAKAN, KÖSEOĞLU PELİN, Akademisyenlerin İnformal Ortamlarda Fen Öğretimine Bakış Açıları. Amasya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 9(1), , 65-92. (2020), (Alan Endeksleri)
  • 10 KÖSEOĞLU PELİN, TÜRKMEN HAKAN, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN İNFORMAL ORTAMLARDA FEN ÖĞRETİMİNE BAKIŞ AÇILARI. İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi (2020), (Alan Endeksleri)
  • 11 KÖSEOĞLU PELİN, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN FEN BİLİMLERİ DERSİ. International Journal of Learning Sciences in Education (2019), (Diğer)
  • Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
  • 1 ERTEN SİNAN, KÖSEOĞLU PELİN, Çevre Sorunlarına ve Çevre Eğitimine Güncel Bir Bakış: Paris Anlaşması-Yeşil Mutabakat. EJER (2022). (Tam metin bildiri)
  • 2 KÖSEOĞLU PELİN, ERTEN SİNAN, TÜRK EĞİTİMİNDE ÇOK KÜLTÜRLÜLÜK: BİR SİSTEMATİK DERLEME ÇALIŞMASI. EJER (2022). (Tam metin bildiri)
  • 3 TÜRKMEN HAKAN, KÖSEOĞLU PELİN, Perspectives of Science Teachers about Science Teaching in Informal Setting. 1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL) (2019). (Tam metin bildiri)
  • 4 TÜRKMEN HAKAN, KÖSEOĞLU PELİN, Perspectives Of Academicans About Science Teaching In Informal Setting. 1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi (ICIL) (2019). (Tam metin bildiri)
  • 5 Türkmen Hakan, KÖSEOĞLU Pelin, ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN FEN BİLİMLERİ DERSİ. ULEAD (2018). (Tam metin bildiri)
  • Kitap
  • 1 KÖSEOĞLU Pelin, Türkmen Hakan, Daşdemir İskender, Multidisciplinary Perspectives in Education(2024). LIVRE DE LYON, Bölüm, ISBN: (ULUSLARARASI)
  • 2 ERTEN SİNAN, KÖSEOĞLU Pelin, Current Studies in Environmental Education-Basic Concepts in Environmental Science and Environmental Education from a Current Perspective(2023). ISRES, Bölüm, ISBN: (ULUSLARARASI)
  • 3 KÖSEOĞLU Pelin, Current Studies in Environmental Education-Environmental Issues, Their Solutions, and Sustainable Development Goals(2023). ISRES, Bölüm, ISBN: (ULUSLARARASI)
  • 4 ERTEN SİNAN, KÖSEOĞLU Pelin, GÜNEŞ ZÜBEYDE , ÖZKANBAŞ MÜGE, Current Studies in Educational Disciplines 2023-Türkiye’s Position in the Global Sustainable Development Goals: A Comparison on Quality Education(2023). ISRES, Bölüm, ISBN: (ULUSLARARASI)
  • 5 KÖSEOĞLU PELİN, Environmental Education in Out-of-School Settings in DIFFERENT PERCEPTIONS OF ENVIRONMENTAL EDUCATION(2021). ISRES, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 6 TÜRKMEN HAKAN, KÖSEOĞLU PELİN, Etkinliklerle Okul Dışı Öğrenme Ortamları(2021). pegem akademi, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 7 AYVACI HAKAN ŞEVKİ, TÜRKMEN HAKAN, UÇAR SEDAT, ATABEK YİĞİT ELİF, ÇİL EMİNE, YILDIRIM MEHTAP, ERGUN MUSTAFA, ER NAS SİBEL, KİRMAN BİLGİN ARZU, KÖSEOĞLU PELİN, Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları(2020). PEGEM AKADEMİ, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 8 TÜRKMEN HAKAN, KÖSEOĞLU PELİN, Fen Öğrenme ve Öğretmen Yaklaşımları(2020). PEGEMAKADEMİ, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 9 TÜRKMEN HAKAN, KÖSEOĞLU PELİN, Fen Öğretim Programları(2020). PEGEMAKADEMİ, Bölüm, (ULUSLARARASI)
 
Bu İçeriği Paylaş!