KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı Dr. Öğr. Üyesi Nihan ERDEMİR
Birimi Eğitim Fakültesi
Bölüm Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Ana Bilim Dalı İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
Telefon 2462114596
E-Posta nihanerdemir@sdu.edu.tr
ORCID ID 0000-0002-8610-3590
YÖK Akademik Adrese Gitmek İçin Tıklayınız.
Diğer Akademik Hesaplar
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır. Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ 28.06.2009
Yüksek Lisans UNIVERSITAT WIEN 03.12.2013
Doktora GAZİ ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE EĞİTİMİ (DR) 11.12.2019
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ
İLGİ ALANLARI
Akademik Yazı Yazma, Derlembilim, Pedagojik Çeviri
YAYINLAR
  • Alanında, yurtdışında yayımlanan kitap
  • 1 Erdemir, N. (2017). Reconsidering Translation and Mother Tongue in Teaching English. AV Akademikerverlag.
  • Alanında, yurtdışında yayımlanan kitapta bölüm ve ünite yazarlığı
  • 1 Erdemir, N. (2017). Learners' report of strategy-use at self-access centers. In D. Köksal, (Ed.), Researching ELT: Classroom Methodology and Beyond (pp. 127-137). Peter Lang.
  • SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
  • 1 Erdemir, N., & Yangın Ekşi, G. (2019). The perceptions of student teachers about using an online learning environment ‘Edmodo’ in a ‘flipped classroom.’ SDU International Journal of Educational Studies, 6(2), 174-186.
  • 2 Erdemir, N. (2019). Exploring learners’ media preferences to develop intercultural competence. Baskent University Journal of Education, 6(2), 353-364.
  • SCI, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
  • 1 Gül Peker, B., & Erdemir, N. (2021, in progress). Does compensation strategy instruction work?: An action research study. ELT Journal, 75(3), xx-xx.
  • Uluslararası toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
  • 1 Erdemir, N., & Seildhofer, B. (2014). Reconsidering translation and own language in English language teaching. In B.Ç. Başaran, B. C. Cengiz, F. Gümüşok & D. F. Şafak (Eds.), 9th ODTÜ International Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching (pp. 247-262). Gazi Kitabevi.
  • Uluslararası toplantıda sunularak özet metin olarak yayımlanan bildiri
  • 1 Erdemir, N., & Uysal Gürdal, H.H. (2020, July 15-18). Corpus-Based rhetorical move analysis of the research article results [Paper presentation]. 14th Teaching and Language Corpora Conference (TalC), Perpignan (Online), France. https://aila.info/teaching-and-language-corpora/
  • 2 Erdemir, N., &Yeşilçınar, S. (2020, October 16-17). Pre-service teachers' perceptions towards teacher feedback, peer feedback and self-assessment on their micro teaching [Paper presentation]. The 2nd ILTERG Conference 2020, Antalya (Online), Turkey. https://www.ilterg2.org/
  • 3 Yeşilçınar, S., & Erdemir, N. (2020, September 3-5). The variables of foreign language enjoyment in a Turkish context [Paper presentation]. 11th International ELT Research Conference 2020, Çanakkale (Online), Turkey. http://elt2020.ulead.org.tr/
  • 4 Erdemir, N. (2018, April 25-27). Exploring the domination of auditory, visual and written types of media on learners' intercultural competence [Paper presentation]. The 10th International ELT Research Conference, Antalya, Turkey. http://bilkonturizm.com.tr/dev/ELTOCS/index.php/eltresearch/index/schedConfs/archive
  • 5 Erdemir, N. (2016). An action research: Teaching compensation strategies and speaking skills. Does it really make a difference? [Paper presentation]. GlobELT 2016 Conference, Antalya, Turkey. http://www.globeltconference.com/album/
  • 6 Erdemir, N. (2016, May 12-14 ). The differences of strategy-use between learners who attend and do not attend self-access centers (SACs) [Paper presentation]. The 9th International ELT Research Conference, Çanakkale, Turkey. https://www.dpu.edu.tr/index/etkinlik/335/9th-international-elt-research-conference
  • 7 Yangın Ekşi, G., & Erdemir, N. (2015, October 30-November 1). The perceptions of student teachers in using a multimedia tool ‘Edmodo’ in a ‘Flipped Classroom.’ [Paper presentation]. IATEFL LTSIG, ELT Ireland & MEI 4th Digital ELT Conference, Dublin, Ireland. https://ltsig.iatefl.org/tag/digital-elt-ireland/
  • 8 Erdemir, N. (2012, April). A corpus-based study of conjunctions in L1 and L2 writing. The 5th Austrian Students’ Conference of Linguistics [Paper presentation]. Vienna, Austria.
  • Ulusal kuruluşlarca desteklenen projede görev alma
  • 1 Erdemir, N. (2021, April 2-4). Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü öğrencilere İngilizce bilimsel makale yazım ve yayımlama kursu. TÜBİTAK 2237-A Projesi (Düzenleme kurulu üyesi, Bilim kurulu üyesi, Eğitici). Online, Turkey. http://makaleyaziyorum.com/index.php/2021-kurs-programi/
  • 2 Erdemir, N. (2020, August 26-28 ). Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü öğrencilere İngilizce bilimsel makale yazım ve yayımlama kursu. TÜBİTAK 2237-A Projesi (Düzenleme kurulu üyesi, Bilim kurulu üyesi, Eğitici). Online, Turkey. http://makaleyaziyorum.com/index.php/kurs-programi/
VERDİĞİ DERSLER
Akademik Dinleme II
Bağlamsal Dilbilgisi II
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi II
Dinleme ve Not Alma Teknikleri
Dinleme ve Sesletim I
Dünya İngilizceleri ve Kültür
İngiliz Kültür Tarihi
İngilizce 101
İngilizce 102
İngilizce-Türkçe Çeviri
Okul Deneyimi I
Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon)
Öğretmenlik Uygulaması II
Türkçe-İngilizce Çeviri
Uzmanlık Alan Dersi
Yazma Becerileri I
Yazma Becerileri II
 
Bu İçeriği Paylaş!