KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Doç. Dr. Nihan ERDEMİR |
Birimi | Eğitim Fakültesi |
Bölüm | Yabancı Diller Eğitimi Bölümü |
Ana Bilim Dalı | İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı |
Telefon | (246) 211-4594 |
E-Posta | E-Posta Adresini Göster |
Akademik Hesaplar | |
Google Scholar |
Hindex: 4 Alıntı Sayısı: 145 |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (İNGİLİZCE) 28.06.2009 |
Yüksek Lisans | UNIVERSITAT WIEN 03.12.2013 |
Doktora | GAZİ ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE EĞİTİMİ (DR) 11.12.2019 |
AKADEMİK GÖREVLER
Ünvan | Görev Yeri | Görev Tarihi |
---|---|---|
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2020 - Devam Ediyor |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2020 - Devam Ediyor |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ | 2018 - 2020 |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ | 2017 - 2020 |
OKUTMAN | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2017 - Devam Ediyor |
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2017 - Devam Ediyor |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ | 2014 - 2017 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ | 2014 - 2017 |
İDARİ GÖREVLER
Ünvan | Görev Yeri | Görev Tarihi |
---|---|---|
Deneysel ve Gözlemsel Öğrenci Araştırma ve Uygulama Merkezi Genel Kurul Üyeliği | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2021 - Devam Ediyor |
Bölüm Başkan Yardımcısı | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2020 - 2021 |
Yabancı Diller Birim Koordinatörü | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ | 2019 - 2020 |
Deneysel ve Gözlemsel Öğrenci Araştırma ve Uygulama Merkezi Genel Kurul Üyeliği | KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ | 2015 - 2017 |
Deneysel ve Gözlemsel Öğrenci Araştırma ve Uygulama Merkezi Genel Kurul Üyeliği | KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ | 2015 - 2017 |
ÜNİVERSİTE DIŞI DENEYİMLER
Kurum Adı | Görev Adı | Görev Tarihi |
---|---|---|
Türk-Amerikan Derneği | İngilizce Öğretmeni | 2014 - 2015 |
Ardem Dil Merkezi | İngilizce Öğretmeni | 2010 - 2011 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI | İngilizce Öğretmeni | 2009 - 2009 |
Bilkent Çeviri | Mütercim-Tercüman | 2009 - 2020 |
BAKIP 10 VİYANA | İngilizce ve Türkçe Dil Asistanı | 2009 - 2010 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
Akademik Yazı Yazma, Pozitif Psikoloji, Öğretmen Eğitimi
YAYINLAR
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 ÖNAL AHMET, ERDEMİR NİHAN, COŞKUN DERYA, A study of pre-service English language teachers engagement with faculty-school collaboration at the English fest. i-manager Publications, 13(4), , 40-51. Doi: 10.26634/jelt.13.4.20163, (2023), (Alan Endeksleri)
- 2 AYAN ALİ DİNÇAY, ERDEMİR NİHAN, EFL teachers' perceptions of automated written corrective feedback and Grammarly. Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(3), , 1183-1198. Doi: 10.38151/akef.2023.106, (2023), (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List)
- 3 Şensöz Mehmet Zeki, ERDEMİR NİHAN, A systematic review of graduate studies on flipped classrooms in English language teaching in Turkey. ELT Research Journal, 11(2), , 218-232. (2022), (Diğer)
- 4 YEŞİLÇINAR SABAHATTİN, ERDEMİR NİHAN, Are enjoyment and anxiety specific to culture? An investigation into the sources of Turkish EFL learners' foreign language enjoyment and anxiety. INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING Doi: 10.1080/17501229.2022.2063295, (2022), (SSCI)
- 5 KARAGÖZ SIDIKA, ERDEMİR NİHAN, Reasons, views, and practices of parents as EFL teachers raising bilingual children in Turkey. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10(3), , 1341-1358. Doi: 10.18506/anemon.1128681, (2022), (TR DİZİN)
- 6 ERDEMİR NİHAN, YEŞİLÇINAR SABAHATTİN, Reflective practices in micro teaching from the perspective of preservice teachers: teacher feedback, peer feedback and self-reflection. Reflective Practice, 22(6), , 766-781. Doi: 10.1080/14623943.2021.1968818, (2021), (Australian Education Index)
- 7 GÜL PEKER BENA, ERDEMİR NİHAN, Does compensation strategy instruction work? An action research study. ELT Journal, 75(3), , 351-361. Doi: 10.1093/elt/ccaa073, (2021), (SSCI)
- 8 ERDEMİR NİHAN, Yangın Ekşi Gonca, The perceptions of student teachers about using an online learning environment ‘Edmodo’ in a ‘flipped classroom’. SDU International Journal of Educational Studies, 6(2), , 174-186. Doi: 10.33710/sduijes.638795, (2019), (Diğer)
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 ERDEMİR NİHAN, Exploring learners’ media preferences to develop intercultural competence. Başkent University Journal of Education, 6(2), , 353-364. (2019), (TR DİZİN)
- Kitap
- 1 ZEYBEK GÜLİN, ERDEMİR NİHAN, SAYIN İDİL, New directions in technology for writing instruction(2023). Springer, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 2 ERDEMİR NİHAN, YEŞİLÇINAR SABAHATTİN, Essentials of foreign language teacher education (2022). Isres Publishing, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 3 AKAR NURGUN, ÇAKIR ABDULVAHİT, GÜL PEKER BENA, PAKKAN GÜLSEV, CEPHE PAŞA TEVFİK, ÇAKIR CEMAL, GÜRYAY BERNA, ERDEMİR NİHAN, ÇETİN HANDE, KAHRAMAN ÖZKURT SİBEL, MUYAN EMRAH, SAKARYA AKBULUT HAYRİYE, TUNAZ MEHMET, KINIK BETÜL, Şimdiki Aklım Geçmiş Tecrübem(2021). Nobel Yayınevi, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 4 ERDEMİR NİHAN, Reconsidering Translation and Mother Tongue in Teaching English(2017). AkademikerVerlag, Tümü, (ULUSLARARASI)
- 5 ERDEMİR NİHAN, Researching ELT: Classroom Methodology and Beyond(2017). Peter Lang, Bölüm, (ULUSLARARASI)
VERDİĞİ DERSLER
Akademik Dinleme I
Akademik Dinleme II
Akademik Yazma
Akademik Yazma
Akademik Yazma Becerileri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi II
Dil Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
Dinleme ve Sesletim I
Dünya İngilizceleri ve Kültür
İleri Okuma ve Yazma I
İngiliz Kültür Tarihi
İngilizce I (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olan Öğrenciler İçin)
İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
İngilizce-Türkçe Çeviri
Kitle İletişiminde İngilizce
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri
Seminer (Yüksek Lisans)
Tez (Yüksek Lisans)
Türkçe - İngilizce Çeviri
Türkçe-İngilizce Çeviri
Uzmanlık Alan Dersi I (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi II (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi III (Yüksek Lisans)
Yazma Becerileri I
Yazma Becerileri II
Akademik Dinleme II
Akademik Yazma
Akademik Yazma
Akademik Yazma Becerileri
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi I
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi II
Dil Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
Dinleme ve Sesletim I
Dünya İngilizceleri ve Kültür
İleri Okuma ve Yazma I
İngiliz Kültür Tarihi
İngilizce I (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olan Öğrenciler İçin)
İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
İngilizce-Türkçe Çeviri
Kitle İletişiminde İngilizce
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri
Seminer (Yüksek Lisans)
Tez (Yüksek Lisans)
Türkçe - İngilizce Çeviri
Türkçe-İngilizce Çeviri
Uzmanlık Alan Dersi I (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi II (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi III (Yüksek Lisans)
Yazma Becerileri I
Yazma Becerileri II