KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Dr. Öğr. Üyesi Mevlüt Sedat DÖNMEZ |
Birimi | İletişim Fakültesi |
Bölüm | Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Reklamcılık Ve Tanıtım Anabilim Dalı |
E-Posta | mevlutdonmez@sdu.edu.tr |
ORCID ID | 0000-0002-8437-7416 |
Diğer Akademik Hesaplar |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi'nden (PBS) düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM 10.06.2011 |
Yüksek Lisans | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİ DALI (YL) 03.02.2015 |
Doktora | MARMARA REKLAMCILIK VE TANITIM (DR) 28.01.2019 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ
İLGİ ALANLARI
Reklamcılık,Pazarlama,Transmedya Hikayeciliği,Pazarlama İletişimi,Marka Yönetimi
YAYINLAR
- Alanında özgün bilimsel kitap
- 1 Reklam Yönetimi
- Alanında, yurtdışında yayımlanan kitapta bölüm ve ünite yazarlığı
- 1 Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies
- Hakemli dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
- 1 HAZCI VE FAYDACI YAKLAŞIMIN MARKA BAĞI OLUŞUMUNDAKİ ROLÜ
- 2 TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ “DORİTOS AKADEMİ” ÖRNEĞİ İNCELEMESİ
- SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
- 1 Katharsis Bir Duygu Olarak Şiddetin Marka Tutumuna Yansıması
- 2 Etnosentrik Eğilim Bağlamında Yerli Üretim Logosunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
- 3 DOĞAL REKLAMLARIN MARKA TUTUMU BAĞLAMINDA İRDELENMESİ
- 4 AMACA YÖNELİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SOSYAL SORUMLULUK SUÇLULUĞUNUN MARKA SADAKATİNE YANSIMASI
- 5 RASYONEL FAYDANIN SAĞLADIĞI DUYGUSAL TATMİN
- Uluslararası toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
- 1 Hedonizm Bağlamında Teknolojik ÜrünlerinYarattığı Duygusal Tatmin
- 2 Reklamlarda Mizah ve Cinsel Çekicilik Kullanımının Satın Alma Davranışına Yansıması
VERDİĞİ DERSLER