KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı Dr. Öğr. Üyesi Cüneyt BELENKUYU
Birimi Eğitim Fakültesi
Bölüm Eğitim Bilimleri Bölümü
Ana Bilim Dalı Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
Telefon (246) 211-4544
E-Posta E-Posta Adresini Göster
ORCID ID 0000-0002-4861-5747
Akademik Hesaplar image/svg+xml
Web Of Science ResearcherID
Google Scholar Hindex: 5
Alıntı Sayısı: 85
Web Of Science Hindex: 1
Alıntı Sayısı: 2
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır. Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ (İNGİLİZCE) 21.06.2012
Yüksek Lisans ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (YL) (TEZLİ) 11.02.2015
Doktora ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (DR) 16.07.2020
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
Eğitim Yönetimi,Eğitim Politikaları,Eğitim Sosyolojisi
YAYINLAR
  • Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
  • 1 BELENKUYU Cüneyt, Karadag Engin, Hegemony in global rankings: A Gramscian analysis of bibliometric indices and ranking results. COLLNET JOURNAL OF SCIENTOMETRICS AND INFORMATION MANAGEMENT, 16(2), , 253-277. Doi: 10.1080/09737766.2022.2106165, (2022), (Alan Endeksleri)
  • 2 ÇAĞLAR GÖNLÜAÇIK Merve , BELENKUYU Cüneyt, TAŞ Said, Examining The Relationship Between Teachers' Emotion Regulation Skills and Classroom Management Competencies. International Online Journal of Educational Sciences, 14(5), , 1309-1323. Doi: 10.15345/iojes.2022.05.012, (2022), (Alan Endeksleri)
  • 3 BELENKUYU Cüneyt, TAŞ Said, ÇAĞLAR GÖNLÜAÇIK Merve, Value Orientations of School Principals and Teachers Working in Secondary Schools. Kastamonu Eğitim Dergisi, 30(4), , 856-864. Doi: 10.24106/kefdergi.1195610, (2022), (Alan Endeksleri)
  • 4 BELENKUYU Cüneyt, A Bibliometric Analysis of Foreign Academics in Turkish Research Universities. Higher Education Governance and Policy , 3(2), , 71-88. Doi: 10.55993/hegp.1139187, (2022), (EBSCO)
  • 5 BELENKUYU CÜNEYT, DULAY SABİHA, AYPAY AHMET, Typologies of principals. School administration and routine works-Müdür tipolojileri: Okul müdürlüğü ve rutin işler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 26(1), , 117-162. Doi: doi: 10.14527/kuey.2020.003, (2020), (Alan Endeksleri)
  • 6 KARADAĞ ENGİN, BELENKUYU CÜNEYT, Determining the Standard of Quality: Examining the Turkish University Ranking Systems According to the Berlin Principles. Journal of Higher Education (Turkey), 10(3), , 260-268. Doi: doi:10.2399/yod.19.020000, (2020), (ESCI: Emerging Sources Citation Index)
  • 7 ACUN İSMAİL, YÜCEL CEMİL, BELENKUYU CÜNEYT, KELEŞ SERAP, Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının İncelenmesi. Educational Administration: Theory and Practice, 23(4), , 560-602. Doi: 10.14527/kuey.2017.018, (2017), (TR DİZİN)
  • 8 ACUN İSMAİL, YÜCEL CEMİL, GÖZ NUR LEMAN, İRİ SERAP, BELENKUYU CÜNEYT, Sosyal Sermaye ve Sosyal Medya: Demokrasi ve Vatandaşlık Hakkında Bir Araştırma. Sakarya University Journal of Education, 7(3), , 564-583. Doi: 10.19126/suje.332225, (2017), (TR DİZİN)
VERDİĞİ DERSLER
Eğitimde Drama
EĞİTİMDE DRAMA
Eğitime Giriş
Karakter ve Değer eğitimi
Karakter ve Değer Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması
Öğretmenlik Uygulaması 1
Öğretmenlik Uygulaması 2
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME
 
Bu İçeriği Paylaş!