KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Doç. Dr. Feyzi Osman PEKEL |
Birimi | Eğitim Fakültesi |
Bölüm | Temel Eğitim Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı |
Telefon | 2462114615 |
E-Posta | E-Posta Adresini Göster |
Google Scholar |
Hindex: 10 Alıntı Sayısı: 423 |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ 09.07.1997 |
Yüksek Lisans | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) 29.09.2000 |
Doktora | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ (DR) 02.08.2005 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
Biyoloji Eğitimi, Çevre Eğitimi, Kavram yanılgıları, Analojiler, Kavram karikatürleri
YAYINLAR
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 PEKEL FEYZİ OSMAN, The effects of concept cartoons and argumentation-based concept cartoons on students' academic achievements. Journal of Baltic Science Education, 20(6), , 956-968. Doi: 10.33225/jbse/21.20.956, (2021), (SSCI)
- 2 PEKEL FEYZİ OSMAN, Misconceptions and “Learning Doctors”. Problems of Education in the 21st Century, 77(1), , 5-7. Doi: 10.33225/pec/19.77.05, (2019), (Diğer)
- 3 PEKEL FEYZİ OSMAN, Effectiveness of Argumentation-based Concept Cartoons on Teaching Global Warming, Ozone Layer Depletion and Acid Rain.. Journal of Environmental Protection and Ecology, 20(2), , 945-953. (2019), (SCI-Expanded)
- 4 PEKEL FEYZİ OSMAN, ÖZAY KÖSE ESRA, Turkish High School Students Perceptions of Ozone Layer Depletion. Applied Environmental Education Communication, 4(2), , 115-123. Doi: 10.1080/15330150590934598, (2005), (Journals Indexed in Eric)
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 AZAZ AYŞE DİLEK, PEKEL FEYZİ OSMAN, Comparison of soil fungi flora in burnt and unburnt forest soils in the vicinity of Kargıcak Alanya Turkey. Turkish Journal of Botany, 26(6), , 409-416. (2002), (TR DİZİN)
- Editörlük
- 1 Problems of Education in the 21st Century, Dergi, Yayın Kurulu Üyeliği, 01.06.2015 - Devam Ediyor (ULUSLARARASI)
VERDİĞİ DERSLER
Çevre Eğitimi
Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları
Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları/
Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim Stratejileri
Fen Öğretimi
Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I
Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II
Fen ve Teknoloji Öğretimi I
Fen ve Teknoloji Öğretimi II
Genel Biyoloji I
Genel Biyoloji II
İlkokulda Temel Fen bilimleri
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması 1
Öğretmenlik Uygulaması 2
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretmenlik Uygulaması II
Seminer (Yüksek Lisans)
Tez (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi I (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi II (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi III (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi IV (Yüksek Lisans)
Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları
Fen Eğitiminde Alternatif Değerlendirme Yaklaşımları/
Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim Stratejileri
Fen Öğretimi
Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları I
Fen ve Teknoloji Laboratuar Uygulamaları II
Fen ve Teknoloji Öğretimi I
Fen ve Teknoloji Öğretimi II
Genel Biyoloji I
Genel Biyoloji II
İlkokulda Temel Fen bilimleri
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması 1
Öğretmenlik Uygulaması 2
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretmenlik Uygulaması II
Seminer (Yüksek Lisans)
Tez (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi I (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi II (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi III (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi IV (Yüksek Lisans)