KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı Doç. Dr. Süleyman AKÇAY
Birimi Eğitim Fakültesi
Bölüm Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Ana Bilim Dalı Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
Telefon (246) 211-4613
E-Posta E-Posta Adresini Göster
ORCID ID 0000-0002-0651-6425
Akademik Hesaplar image/svg+xml
Google Scholar Hindex: 11
Alıntı Sayısı: 556
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır. Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans GAZİ ÜNİVERSİTESİ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ 21.06.1999
Yüksek Lisans GAZİ ÜNİVERSİTESİ - 02.08.2002
Doktora GAZİ ÜNİVERSİTESİ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR) 13.05.2009
İDARİ GÖREVLER
Ünvan Görev Yeri Görev Tarihi
Bölüm Başkanı SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 2019 - 2021
Enstitü Müdür Yardımcısı SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 2013 - 2015
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
Fen Eğitimi, kavramsal değişim, kavram haritaları, fen eğitiminde analoji
YAYINLAR
  • Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
  • 1 AKÇAY SÜLEYMAN, KAÇMAZ GÜLŞAH, Bibliometric Analysis of Graduate Theses on Renewable Energy Resources and Recycling Between 2000-2022. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(1), , 331-369. Doi: 10.29299/kefad.1176424, (2024), (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List)
  • 2 AKÇAY SÜLEYMAN, Contents in Science Textbooks on Circulation and Respiratory Systems That May Cause Misconceptions. International Online Journal of Educational Sciences, 16(1), , 55-66. Doi: 10.15345/iojes.2024.01.004, (2024), (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List)
  • 3 AKÇAY SÜLEYMAN, Comparison of Turkish Science Curricula and British Science Curriculum in Terms of Environmental Education. Journal of the Human and Social Science Researches, 13(5), , 1852-1872. Doi: 10.15869/itobiad.1470356, (2024), (Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List)
  • Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
  • 1 AKÇAY SÜLEYMAN, PROSPECTIVE ELEMENTARY SCIENCE TEACHERS' LEVELS OF UNDERSTANDING ON BOILING CONCEPT. 14th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD Doi: 10.30546/19023.978-9952-8536-6-7.2024., (2024). (Tam metin bildiri)
  • 2 AKÇAY SÜLEYMAN, TEACHER CANDIDATES’ RESPONSES TO MISCONCEPTION SENTENCES ON FORCE AND MOTION. INTERNATIONAL TURKIC WORLD CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE AND EDUCATIONAL SCIENCES Doi: 10.5281/zenodo.10476207, (2024). (Tam metin bildiri)
  • 3 AKÇAY SÜLEYMAN, SCIENTIST IMAGES OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES. INTERNATIONAL TURKIC WORLD CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE AND EDUCATIONAL SCIENCES Doi: 10.5281/zenodo.10476207, (2024). (Tam metin bildiri)
  • 4 AKÇAY SÜLEYMAN, SCIENCE TEACHER CANDIDATES’ KNOWLEDGE LEVELS ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT. 14TH INTERNATIONAL BASKENT CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES Doi: 10.30546/19023.978-9952-8541-2-1.2024.2041, (2024). (Tam metin bildiri)
VERDİĞİ DERSLER
Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi
Bilimsel Muhakeme Becerileri
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Fen Bilimlerinde Kavram Öğretimi
Fen Eğitiminde Bilimin Tarihi ve Doğası
İstatistik
Okul Deneyimi
Öğretmenlik Uygulaması
Özel Öğretim Yöntemleri
Seminer (Yüksek Lisans)
Tez (Yüksek Lisans)
Topluma Hizmet Uygulamaları
Uzmanlık Alan Dersi I (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi II (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi III (Yüksek Lisans)
Uzmanlık Alan Dersi IV (Yüksek Lisans)
Yenilenebilir Enerji Kaynakları
 
Bu İçeriği Paylaş!