KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Dr. Öğr. Üyesi Ahmet SONGUR |
Birimi | İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi |
Bölüm | İşletme Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Anabilim Dalı |
Telefon | 2462110587 |
E-Posta | E-Posta Adresini Göster |
ORCID ID | 0000-0002-9869-5394 |
Akademik Hesaplar | |
Google Scholar |
Hindex: 6 Alıntı Sayısı: 138 |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Ön Lisans | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME YÖNETİMİ 20.08.2003 |
Lisans | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME 11.07.2006 |
Yüksek Lisans | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME (YL) (TEZLİ) 18.08.2009 |
Doktora | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME (DR) 28.05.2015 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
YAYINLAR
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 SONGUR AHMET, Otomobil Özelliklerinin Ortak Değer Yaratmaya Etkisi: Müşteri Adanmışlığının Aracılık Rolü. Alanya Akademik Bakış, 8(3), , 791-805. Doi: 10.29023/alanyaakademik.1469867, (2024), (TR DİZİN)
- 2 SONGUR AHMET, The Effect of Smartphone Features on Customer Engagement: The Mediating Role of Brand Value. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 11(3), , 1246-1264. Doi: 10.30798/makuiibf.1506039, (2024), (TR DİZİN)
- 3 SONGUR AHMET, YAMAN DUYGU, The Concept of Gender and Representation of Women in Advertisements. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 24(1), , 303-326. Doi: 10.18037/ausbd.1377996, (2024), (TR DİZİN)
- 4 BAŞARAN BURAK, SONGUR AHMET, Hizmet Ortamı (Servicescape) Kavramına İlişkin Kavramsal Çerçeve. International Journal of Social Sciences , 206-228. Doi: 10.52096/usbd.8.36.10, (2024), (Diğer)
- 5 SONGUR AHMET, TURKEY'S 100TH ANNIVERSARY OF EXPORT MARKETING: STRATEGIES, OPPORTUNITIES, CHALLENGES AND FUTURE DIRECTIONS. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , 342-359. Doi: 10.21076/vizyoner.1333994, (2023), (TR DİZİN)
- 6 SONGUR AHMET, COVID-19 Pandemisinin Havacılık Sektörüne Etkileri: Tüketicilerin Hava Yolculuğuna Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 14(39), , 787-803. Doi: 10.21076/vizyoner.1219103, (2023), (TR DİZİN)
- 7 SONGUR AHMET, ELİBOL ALİ, DENEYİMSEL DEĞER BOYUTLARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: BURDUR MAKÜ LAVANTA TEPESİ HOTEL ÖRNEĞİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(36), , 1-18. Doi: 10.20875/makusobed.1103114, (2022), (Alan Endeksleri)
- 8 SONGUR AHMET, Turğut Mustafa, YENİLİKÇİLİĞİN ÇALIŞAN PERFORMANSINA ETKİSİ: HAVACILIK TEKNİSYENLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 27(3), , 393-407. (2022), (Diğer)
- 9 SONGUR AHMET, İNCE NAGİHAN, LİDERLİK TÜRLERİNİN ÇALIŞAN MOTİVASYONU VE PERFORMANSINA ETKİSİ: BİR UYGULAMA. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 906-925. Doi: 10.30798/makuiibf.690754, (2020), (Alan Endeksleri)
- 10 SONGUR AHMET, KARATAŞ NAZLI, İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 439-467. Doi: 10.11616/basbed.vi.640941, (2020), (TR DİZİN)
- 11 SONGUR AHMET, BAŞARAN BURAK, HİZMET İŞLETMELERİNDE PAZAR YÖNLÜLÜK: BATI AKDENİZ BÖLGESİ HASTANELERİNDE BİR UYGULAMA. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 10(24), , 242-253. Doi: 10.21076/vizyoner.542236, (2019), (TR DİZİN)
- 12 SONGUR AHMET, TURAN TUĞÇE, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN MÜŞTERİ DAVRANIŞINA ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3(35), , 313-345. (2019), (Diğer)
- 13 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, SONGUR AHMET, Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Sağlamada Kaynak Tabanlı İhracat Performansı Türkiye İSO 500 İhracatçı İmalat İşletmelerinde Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1(21), , 1-30. (2015), (Diğer)
- 14 DEMİR YUSUF, AKÇAKANAT TAHSİN, SONGUR AHMET, Yatırımcıların Psikolojik Eğilimleri ve Yatırım Davranışları Arasındaki İlişki İMKB Hisse Senedi Yatırımcıları Üzerine Bir Uygulama. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 117-146. (2011), (TR DİZİN)
- Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
- 1 YAMAN DUYGU, SONGUR AHMET, FEMVERTISING AS A MARKETING STRATEGY: THE CASE OF ELIDOR AND A FEMINIST APPROACH IN ADVERTISING CAMPAIGNS. ASEAD 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES (2023). (Tam metin bildiri)
- 2 YAMAN DUYGU, SONGUR AHMET, FEMVERTISING AS A MARKETING STRATEGY: THE CASE OF ELIDOR AND A FEMINIST APPROACH IN ADVERTISING CAMPAIGNS. ASEAD 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES (2023). (Tam metin bildiri)
- 3 YAMAN DUYGU, SONGUR AHMET, FEMVERTISING AS A MARKETING STRATEGY: THE CASE OF ELIDOR AND A FEMINIST APPROACH IN ADVERTISING CAMPAIGNS. ASEAD 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU EJSER 11th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL SCIENCES (2023). (Tam metin bildiri)
- 4 SONGUR AHMET, TURKEY'S 100TH ANNIVERSARY OF EXPORT MARKETING: STRATEGIES, OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND FUTURE DIRECTIONS. 9. ULUSLARARASI PARİS SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ (2023). (Tam metin bildiri)
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 SONGUR AHMET, YAMAN DUYGU, Sağlık Sektörü Çalışanlarının Örgütsel Bağlılık ve İş Tatminlerine Yönelik Literatür İncelemesi. Süleyman Demirel Üniversitesi Sağlık Yönetimi Dergisi, 2(2), , 80-100. (2020), (Diğer)
- 2 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, SONGUR AHMET, Kaynak Tabanlı İhracat Pazarlaması Batı Akdeniz Bölgesi Uygulaması. Verimlilik Dergisi , 7-31. (2016), (TR DİZİN)
- Kitap
- 1 SONGUR AHMET, Pazarlama Araştırmaları: Bir Uygulamalı Yönelim(2023). Palme Yayınevi, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 2 SONGUR AHMET, Yönetim: Dijital Çağın Yeni Normal Pratikleri(2021). Nobel Yayınları, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 3 SONGUR AHMET, DİJİTAL BAĞIMLILIK VE E-HASTALIKLAR(2020). Nobel Yayınları, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 4 SONGUR AHMET, DİJİTAL ÇOCUKLUK VE DİJİTAL EBEVEYNLER: Dijital Nesillerin Teknoloji Bağımlılığı(2019). Nobel Yayınları, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 5 SONGUR AHMET, İHRACAT PERFORMANSI: Kaynak Tabanlı Perspektif İmalat İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama(2019). Hiper Yayınları, Tümü, (ULUSLARARASI)
- 6 SONGUR AHMET, DEMİRTAŞ İBRAHİM, INTERNATIONAL MIGRATION AND REFUGEES IN THE 21ST CENTURY A PERSPECTIVE OF TURKEY(2019). Nobel Yayınları, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 7 SONGUR AHMET, DEMİRTAŞ İBRAHİM, 21. Yüzyılda Uluslararası Göç ve Mülteciler: Bir Türkiye Perspektifi(2018). Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm, (ULUSLARARASI)
VERDİĞİ DERSLER
Hizmet Pazarlaması
İhracat Pazarlaması ve Uygulamaları
Kültürel ve Eleştirel Pazarlama
Küresel Pazarlama ve Uygulamaları
Marka Yönetimi
Medya Yönetimi ve Reklam Stratejileri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Neo Liberal Akıl ve Pazarlama İdeolojisi
Pazarlama Araştırması
Pazarlama I
Pazarlama II
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri
Pazarlamada İletişim
Pazarlamada Rekabetçi Stratejiler
Strateji Topyekun Rekabet ve Ulusötesi Şirketler
Stratejik Pazarlama
Sürdürülebilir Rekabet ve Kaynak Tabanlı Pazarlama
Tarımsal Pazarlama
Tüketici Davranış Teorileri
Tüketici Davranışları
İhracat Pazarlaması ve Uygulamaları
Kültürel ve Eleştirel Pazarlama
Küresel Pazarlama ve Uygulamaları
Marka Yönetimi
Medya Yönetimi ve Reklam Stratejileri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Neo Liberal Akıl ve Pazarlama İdeolojisi
Pazarlama Araştırması
Pazarlama I
Pazarlama II
Pazarlama Yönetimi
Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri
Pazarlamada İletişim
Pazarlamada Rekabetçi Stratejiler
Strateji Topyekun Rekabet ve Ulusötesi Şirketler
Stratejik Pazarlama
Sürdürülebilir Rekabet ve Kaynak Tabanlı Pazarlama
Tarımsal Pazarlama
Tüketici Davranış Teorileri
Tüketici Davranışları