KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Dr. Öğr. Üyesi Şefika ÖZDEMİR |
Birimi | İletişim Fakültesi |
Bölüm | Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Halkla İlişkiler Anabilim Dalı |
Telefon | 2118350 |
E-Posta | sefikaozdemir@sdu.edu.tr |
YÖK Akademik | Adrese Gitmek İçin Tıklayınız. |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi'nden (PBS) düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME 16.07.2004 |
Yüksek Lisans | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ -- 23.08.2007 |
Doktora | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ - 22.01.2014 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ
İLGİ ALANLARI
YAYINLAR
- Hakemli dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
- 1 İşler, D. B., Özdemir, Ş., "Hastane İşletmelerinde İçsel Pazarlama Yaklaşımının İş Tatmini ve Örgütsel Bağlılık Üzerine Etkisi: Isparta İli Örneği",Hacettepe Üniversitesi Sağlık İdaresi Dergisi, 13(2), 2010
- SCI, SSCI ve AHCI dışındaki indeks ve özler tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar dışındaki makale
- 1 ÖZDEMİR, Şefika.2020. "Tüketim Karşıtı Yeni Yaşam Biçimi Köye Dönüşün Medyada Sunumu: Yeni Köylüler Örneği." Erciyes İletişim Dergisi 7.2: 833-852.
- 2 Tuzcu, N., Özdemir, Ş., & Baysal, H. (2018). Yerel Firmaların Markalama Sürecinde Dijital Reklamcılık Deneyimi: Vavin Örneği. Akdeniz Iletisim.
- 3 PAPATYA, N. & ÖZDEMİR Ş., Kültürel Anlam Üretiminde Çokuluslu Şirketlerin İdeolojik Marka İletişim Aracı Olarak Hollywood Sineması: “Forrest Gump” Filminin Sinematografik İmaj Analizi, Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Y.2015, C.20, S.2, s.1-28.
- 4 Papatya, N.,Özdemir, Ş.,"Hazcı Tüketim Davranışları ve TelevizyonProgramını İzleme Eğilimleri Arasındaki İlişki :Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma",Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt: 26, Sayı: 3-4, 2012.
- Ulusal toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
- 1 Şefika ÖZDEMİR, "Postmodern Turizm Deneyimi Bağlamında Hazcı (Hedonik) Tüketim", III. Ulusal Turizm Sempozyumu, 17-19 Ekim 2008 Eğirdir, Süleyman Demirel Üniversitesi, Isparta.
- Ulusal toplantıda sunularak özet metin olarak yayımlanan bildiri
- 1 İşler, D. B., Özdemir, Ş., "Hastane İşletmelerinde İçsel Pazarlama Yaklaşımının İş Tatmini ve Örgütsel Bağlılık Üzerine Etkisi: Isparta İli Örneği",4. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, 4-7 Şubat, Antalya, 2010.
- Uluslararası toplantıda sunularak tam metin olarak yayımlanan bildiri
- 1 BÜYÜKER İŞLER, D. ve Ş. ÖZDEMİR, "Üniversite Öğrencilerinin Moda Anlayışları Ekseninde Markalı Ürünlere Yönelimleri: Kendini Kurgulama Ölçeği İle Bir Analiz", International Davraz Congress on Social and Economic Issues Shaping the World's Future: New Global Dialogue, Süleyman Demirel Üniversitesi, 24-27 Eylül 2009, Isparta
- 2 Şefika ÖZDEMİR Nevin KORTUNAY "A New Market For Global Retailers:Transition Economies In Europe", First International Conference on Management and Economics, (March 28,29) ICME 2008.
- Uluslararası toplantıda sunularak özet metin olarak yayımlanan bildiri
- 1 PAPATYA,N.,PAPATYA G.,ÖZDEMİR Ş.(2011),"Deneyimsel Pazarlama Açısından Isparta İli Ekolojik Köy Turizm Potansiyelinin Etkinleştirilmesine Yönelik Bir Değerlendirme",UETS'11 ve Göller Bölgesi Değerleri Çalıştayı “Turizmde Yeni Ufuklar” Bildiriler Kitabı,1-4 Aralık, s. 459-466.
- Yüksek Lisans Tezi
- 1 Hazcı (Hedonik) Tüketim Davranışlarında Televizyonun Rolü: SDU Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma Isparta 2007
- Doktora Tezi
- 1 Marka İletişiminde Görsel İmajlar ve Kültürel Dönüştürüm Aracı Olarak Sinema: Sinematorafik İmajların Analizi (2014)
- Ulusal kuruluşlarca desteklenen projede görev alma
- 1 SDU-BAP 1402-YL-06 nolu proje Doç.Dr. Nurhan PAPATYA yürütücülüğünde tamamlanmıştır
VERDİĞİ DERSLER