KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Prof. Dr. Nurhan PAPATYA |
Birimi | İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi |
Bölüm | İşletme Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Anabilim Dalı |
Telefon | 2462110589 |
E-Posta | E-Posta Adresini Göster |
ORCID ID | 0000-0001-8942-8094 |
Akademik Hesaplar | |
Google Scholar |
Hindex: Alıntı Sayısı: |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans | HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK İDARESİ 20.06.1988 |
Yüksek Lisans | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME (YL) (TEZLİ) 17.09.1996 |
Doktora | DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ İŞLETME (DR) 26.09.2002 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
Strateji, Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük, Kaynak Tabanlı Kuram, Kaynak Tabanlı Pazarlama, Stratejik Pazarlama, Stratejik Çeviklik,Stratejik Yönetim,Dış Ticaret, Uluslararası Pazarlama, Kültürel pazarlama, Eleştirel Pazarlama,Politik Ekonomi, Siyaset Bilimi, Uluslararası İlişkiler, Ekonomi ve Kültür Sosyolojisi, Dil Bilimi, Türkoloji, Türk Kültürü
YAYINLAR
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 Vurdumduymaz Esra, PAPATYA NURHAN, Seyahat Tanıtım Aracı Olarak Sanal Gerçeklik: Antalya İlinde Bir Uygulama. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 26(3), , 1106-1128. (2024), (TR DİZİN)
- 2 Aslan Ertan, PAPATYA Nurhan, SAĞLIK TURİZMİNDE BÖLGESEL MARKALAŞMANIN SÜRDÜRÜLEBİLİR SOSYO-EKONOMİK KALKINMA ÜZERİNE ETKİSİ: PAMUKKALE VE BALÇOVA TERMAL TURİZM BÖLGELERİNDE UYGULAMA . Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 5(4), , 1381-1397. Doi: 10.33083/joghat.2022.207, (2022), (SSCI)
- 3 PAPATYA Nurhan, Ekosistem Pazarlama ile Adil ve Kapsayıcı Ekonomi Politik İnşa Edilebilir mi? Epigenetik Bir İnceleme ve Gelecek Yönelimleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 17(1), , 127-145. Doi: DOI: 10.17153/oguiibf.994730, (2022), (TR DİZİN)
- 4 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, PAPATYA İlbey Kutluhan, Sürdürülebilir Rekabette Temel Yetenekler: Isparta Kebapçı Esnafı/Lokanta İşletmelerinde Araştırma. Uluslararası İşletme, Ekonomi ve Yönetim Perspektifleri Dergisi, 5(1), , 1-32. Doi: 10.29228/ijbemp.51817, (2021), (Diğer)
- 5 PAPATYA GÜRCAN, PAPATYA NURHAN, İŞLETMELERDE DEĞER TEMELLİ YÖNETİM UYGULAMALARI: TÜRKİYE İÇİN BİR MODEL ÇALIŞMASI. MAKÜ İİBF Dergisi , 1194-1210. (2020), (Diğer)
- 6 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, İşletmelerde Stratejik Yönlülük Boyutları ile Hizmet Yenilik Yeteneği ve Pazar Performansı Arasındaki İlişki: Bir Araştırma. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 12(4), , 4051-4064. Doi: 10.20491/isarder.2020.1089, (2020), (TR DİZİN)
- 7 PAPATYA GÜRCAN, PAPATYA NURHAN, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, İşletme Rekabetinde Stratejik Esneklik, Çevresel Türbülans, İşletme Yetenekleri ve Performans Arasındaki İlişki: Ankara İlindeki Dört-Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Araştırma. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 11(3), , 1663-1673. Doi: 10.20491/isarder.2018.463, (2019), (TR DİZİN)
- 8 PAPATYA NURHAN, ÖZKAN TÜLAY, PAZARLAMA KÜLTÜRÜ VE STRATEJİ ARASINDAKİ UYUMUN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ: BATI AKDENİZ BÖLGESİ İMALAT SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 333-350. Doi: 10.30798/makuiibf.531053, (2019), (Alan Endeksleri)
- 9 PAPATYA NURHAN, GENİŞ MEHMET ALİ, Reklamlarda İdeolojik Dil ve Söylem: Norman Fairclough Ekseninde Eleştirel Bir Değerlendirme. Mehmet Akif Ünv. İİBF Dergisi, 5(3), , 954-976. Doi: 10.30798/makuiibf.444582, (2018), (TR DİZİN)
- 10 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Sağlamada Pazarlama Yetenekleri ve Performans Arasındaki İlişki: Ankara İli İmalat İşletmelerinde Bir Uygulama - The Relationship Between Marketing Capabilities and Performance in Sustainable Competitive Advantage: An Application in Manufacturing Enterprises in Ankara Province. İşletme Araştırmaları Dergisi, 10(3), , 65-79. Doi: 10.20491/isarder.2018.463, (2018), (TR DİZİN)
- 11 PAPATYA GÜRCAN, PAPATYA NURHAN, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, Girişimci Yönlülük İç Girişimcilik ve İşletme Performans İlişkisi Türkiye Tekstil Sektörü İşletmelerinde Bir Araştırma. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 34(4), , 19-48. (2016), (Alan Endeksleri)
- 12 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, SONGUR AHMET, SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABETÇİ ÜSTÜNLÜK SAĞLAMADA KAYNAK TABANLI İHRACAT PERFORMANSI: TÜRKİYE İSO-500 İHRACATÇI İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA. üleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 151(21), , 1-30. (2015), (Diğer)
- 13 GÜZEL FATMA ÖZLEM, PAPATYA NURHAN, Deneyim Pazarlaması ve Satın Alma sonrası Eğilimlere Etkisi: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi, 1(3), , 31-55. (2014), (Diğer)
- 14 TÜFEKCİ ÖMER KÜRŞAD, PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, The effect of brand culture on the capability to create brand identity under sports marketing intelligence A practice in football base associations of Western Mediterranean region. American International Journal of Social Science, 3(2), , 191-204. (2014), (EBSCO)
- 15 PAPATYA NURHAN, ÖZDEMİR ŞEFİKA, HAZCI TÜKETİM DAVRANIŞLARI VE TELEVİZYON PROGRAMLARINI İZLEME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 26(3), , 161-183. (2012), (TR DİZİN)
- 16 KARACA YASEMİN, PAPATYA NURHAN, Reklamlardaki Kadın İmgesi: Ulusal Televizyon Reklamlarına İlişkin Bir Değerlendirme. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi veİdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 16(3), , 479-500. (2011), (Alan Endeksleri)
- 17 PAPATYA GÜRCAN, PAPATYA NURHAN, Beşirov İntigam, KOBİ’xxlerde İş Buluşçuluğu Konseptinin Geliştirilmesi: Türkiye KOBİ’xxlerine İlişkin Yeni Buluşçuluk Rejimi Önerisi. Journal of Azerbaijian Studies , 110-131. (2009), (Diğer)
- 18 Acar Durmuş , PAPATYA Nurhan, Tam zamanında üretim uygulamalarında faaliyet tabanlı maliyet sisteminin yararlı hale getirilmesi. . Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi dergisi, 2(2), , 161-170. (1997), (SSCI)
- Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
- 1 AKGÜN ALİ ALPER, PAPATYA NURHAN, Audio Aesthetic Elements Used In Television Advertisements. CUDES 2021 (12. International Congress on Current Debates in Social Sciences) Abstracts & Proceedings (2021). (Tam metin bildiri)
- 2 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, ÖZDEMİR ŞEFİKA, Deneyimsel Pazarlama Açısından Isparta İli Ekolojik Köy Turizm Potansiyelinin Etkinleştirilmesine Yönelik Bir Değerlendirme. I. Uluslararası IV. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu (2011). (Tam metin bildiri)
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 PAPATYA NURHAN, GÜZEL FATMA ÖZLEM, Deneyimsel Değer Yaklaşımında Kritik Değer Sürücüleri Muğla Bölgesinde Faaliyet Gösteren Dört ve Beş Yıldızlı Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 9(19), , 87-106. (2013), (EBSCO)
- 2 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, Sağlık İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesi ve Hasta Memnuniyeti İki Özel Hastanede Karşılaştırmalı Bir Araştırma. Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(1), (2012), (CMCI: CompuMath Citation Index )
- 3 PAPATYA NURHAN, KARACA YASEMİN, Kadın İmgesi Kullanılan Reklamlara Yönelik Tüketicinin Tutum ve Davranışlarının Değerlendirilmesi. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 29(1), , 69-100. (2011), (EBSCO)
- 4 PAPATYA NURHAN, Kapitalizmin Yeni Yenilenen Akıl Oyunu Küresel Şirketlerin Etiksel Ütopyaları New Renewed Mind Games of Capitalism Ethical Utopia of Global Corporation. Mülkiye Dergisi (2010), (TR DİZİN)
- 5 PAPATYA NURHAN, Savaşçı İşletmelerin Rekabette Meydan okuma Stratejisi: Kaynak Tabanlı Pazarlama. Pİ: Pazarlam İletişim Dergisi, 6(20), , 13-21. (2007), (Diğer)
- 6 PAPATYA NURHAN, Tüketici Davranışları ile İlgili Motivasyon Modelleri Bir Perakende İşletmesinde Temizlik ve Kişisel Bakım Ürünlerine Bağlı Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10(1), , 221-240. (2005), (EBSCO)
- 7 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, Pazarlamada Paradigmik Değişim Ya Da Postmodern Devrim: Tarihsel ve Eleştirel Bir Deneme. Pİ-Pazarlama iletişim Kültür Dergisi-Medicat, 2(6), , 24-39. (2003), (Endekste taranmıyor)
- 8 PAPATYA GÜRCAN, PAPATYA NURHAN, Rekabet Becerisini Geliştirme Modeli Müşteri İlişkileri Yönetimi - Yeni Boyutun Potansiyeli ve Hedefleri -. İnfomag , 50-55. (2001), (Endekste taranmıyor)
- Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
- 1 PAPATYA Nurhan, TÜRK BANKACILIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ KATILIMI VE MARKA DENEYİMİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BURDUR İLİNDE BİR ARAŞTIRMA. 26. Pazarlama Kongresi (2022). (Tam metin bildiri)
- 2 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, HAMŞIOĞLU AHMET BUĞRA, Yenilik Üretme Yeteneğinin İşletme Performansı Üzerine Etkisi ve Bir Uygulama. 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi (2014). (Tam metin bildiri)
- 3 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, Türk Aile İşletmelerinin Geleceğe Hazırlanmasına İlişkin Önermelerin Değerlendirilmesi ve Bir Faaliyet Portföy Çalışması. 1. Aile İşletmeleri Kongresi (2004). (Özet bildiri)
- 4 PAPATYA NURHAN, PAPATYA GÜRCAN, Siber Çağı Konumlandıran Yaygın Ağlarda Pazarlama Yeni Pazarlama İçeriklerinin Değerlendirilmesi. 8. Ulusal Pazarlama Kongresi (2003). (Özet bildiri)
- Kitap
- 1 Papatya İlbey Kutluhan , PAPATYA Nurhan, Sıfırlanan Kapitalizm ve Ekolojik Yenilik: Yeşillenen İktidarın Asimetrik Rekabet Sarkacı(2022). Nobel Akademik Yayıncılık, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 2 AKGÜN ALİ ALPER, PAPATYA NURHAN, Current Debates In Social Sciences 2021(2021). IJOPEC Publication, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 3 PAPATYA Nurhan, Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Sağlamada Stratejik Yönetim ve Pazarlama Odağı Kaynak Tabanlı Görüş Kavramsal ve Kuramsal Yaklaşım(2007). Asil Yayıncılık, Tümü, (ULUSAL)
- 4 PAPATYA NURHAN, Sürdürülebilir Rekabette Stratejik Yönetim ve Pazarlama Odağı Kaynak Tabanlılık Görüşü Kavramsal ve Kuramsal Yaklaşım(2003). Nobel Ya., Ankara, Tümü, (ULUSLARARASI)