KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı Prof. Dr. Mustafa Zihni TUNCA
Birimi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
Bölüm İşletme Bölümü
Ana Bilim Dalı Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Anabilim Dalı
Telefon (246) 211-0700
E-Posta E-Posta Adresini Göster
ORCID ID 0000-0003-2315-905X
Akademik Hesaplar
Google Scholar Hindex: 16
Alıntı Sayısı: 878
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır. Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Lisans DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME 25.06.1993
Yüksek Lisans FAİRLEİGH DİCKİNSON UNİVERSİTY İŞLETME 22.05.1997
Doktora THE ÜNİVERSİTY OF LANCESTER İŞLETME 05.09.2002
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
Elektronik Ticaret (E-ticaret),Elektronik İşletmecilik (E-İş),Tedarik Zinciri Yönetimi,Lojistik,Bilgi ve İletişim Teknolojileri,Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar,Sürdürülebilirlik
YAYINLAR
  • Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
  • 1 KAYAN FAHRETTİN, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, ELEKTRONİK TİCARET KAPSAMINDA TÜKETİCİLERİN İLETİŞİM KANALLARINI KULLANIMINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Oğuzhan Sosyal Bilimler Dergisi, 5(1), Doi: 10.55580/oguzhan.1230176, (2023), (Diğer)
  • 2 Engin Nedim, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, A QUALITATIVE RESEARCH ON THE ROLE OF THE TURKISH PRESS ADVERTISEMENT AGENCY IN TERMS OF DIGITAL TRANSFORMATION PROCESS OF THE MEDIA. Oğuzhan Sosyal Bilimler Dergisi, 5(1), Doi: 10.55580/oguzhan.1302759, (2023), (Diğer)
  • 3 KAYACAN İLHAN, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Hedonik Tüketim Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(46), (2023), (Diğer)
  • 4 ISMAIL AZMAN BIN, Muhamad Nur Sa’adah, Ahmad Nursaadatun Nisak, Özcan Akdağ Nesrin, BAŞDEĞİRMEN AGAH, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, CORRELATION BETWEEN MANAGERS’ FACILITATION SKILLS, EMPLOYEES’ SELF-EFFICACY AND EMPLOYEES’ JOB MOTIVATION. Southwest Jiaotong University, 58(2), Doi: 10.35741/issn.0258-2724.58.1.11, (2023), (Alan Endeksleri)
  • 5 TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, GÜNGÖR GÜLSOY SUNAY, Spor Motivasyonu Üzerine Bir Literatür Taraması: Spor ve E-spor Karşılaştırması. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 28(2), (2023), (Diğer)
  • 6 ISMAIL AZMAN BIN, Ali Mohd Helmi, Omar Ahmad Raflis Che, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, ÖZSOY MEHMET, Ishak Yusniati, GENÇTÜRK MEHMET, ENHANCING JOB MOTIVATION: RELATIONSHIP BETWEEN LEADERS’ SUPPORT AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT. Journal of Southwest Jiaotong University, 58(4), Doi: 10.35741/issn.0258-2724.58.4.15, (2023), (Alan Endeksleri)
  • 7 Mokhtar Aminudin, Ismail Azman, TUNCA Mustafa Zihni, Krishnan Suja Unni, Othman Nurul Aini, Relationship between Mentors’ Roles and Mentees’ Leadership Development: The Mediating Role of Mentees’ Self-efficacy. European Journal of Educational Research, 12(4), , 1719-1730. Doi: 10.12973/eu-jer.12.4.1719, (2023), (Alan Endeksleri)
  • 8 Ismail Azman, TUNCA Mustafa Zihni, Genturk Mehmet, Mokhtar Aminudin, Ibrahim Zalina, Mentoring Relationships as an Enhancer of Mentees’ Success. International Journal of Evaluation and Research in Education, 12(3), , 1233-1243. Doi: 10.11591/ijere.v12i3.25075, (2023), (Alan Endeksleri)
  • 9 Mohamad Nur Izzaty, ISMAIL AZMAN BIN, Abd Rahman Ishak, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Pusparini Elok Savitri, Antecedents and Outcome of Trainees’ Motivation: Evident from South East Asia. South East Asian Journal of Management, 17(1), , 49-74. Doi: 10.21002/seam.v17i1.1305, (2023), (Alan Endeksleri)
  • 10 ISMAIL AZMAN BIN, Ahmad Nursaadatun Nisak, Sanusi Soliha, Ibrahim Nur Shahira, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Keeping Up Job Satisfaction: Relationship between Coaching Style Leadership and Employees’ Belief in Their Abilities to Handle Job. International Journal of Organizational Leadership, 12(3), , 295-310. Doi: 10.33844/IJOL.2023.60373, (2023), (Alan Endeksleri)
  • 11 ÇETİNER MUAZZEZ, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, A Literature Review On Sustainable Fashion Marketing. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 27(2), , 291-315. (2022), (Diğer)
  • 12 İsmail Azman, Muhamad Nur Sa’adah, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Nasution Yasmine, Adhiatma Ardian, Two-Way Communication in Pay System and Job Satisfaction: Mediating Effect of Fairness Perceptions. Southwest Jiaotong University, 57(1), Doi: 10.35741/issn.0258-2724.57.1.32, (2022), (Alan Endeksleri)
  • 13 ACAR ÖMER FARUK, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, İPÇİOĞLU İSA, Entelektüel Sermayenin Sınıflandırılması, Ölçülmesi ve Boyutları Üzerine Kavramsal Bir Çalışma. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 9(1), , 700-716. Doi: 10.30798/makuiibf.911134, (2022), (TR DİZİN)
  • 14 BÜYÜKGEBİZ KOCA EDA, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, İnternet ve Sosyal Medya Bağımlılığının Öğrencilerin Performanslarına Etkileri Üzerine Bir Yazın Taraması. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 24(1), , 33-53. (2019), (Diğer)
  • 15 BÜYÜKGEBİZ KOCA EDA, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, G20 ÜLKELERİNİN EKONOMİK PERFORMANSLARININ GRİ İLİŞKİSEL ANALİZ YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11(28), , 348-357. (2019), (Diğer)
  • 16 ACAR ÖMER FARUK, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, SÜRDÜRÜLEBİLİR ELEKTRONİK TİCARETİN EKONOMİK, SOSYAL VE ÇEVRESEL BOYUTLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 10(25), , 549-565. Doi: 10.20875/makusobed.451736, (2018), (Diğer)
  • 17 IŞILDAK BARIŞ, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Havalimanı Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 23(1), , 241-255. (2018), (Diğer)
  • 18 BAŞDEĞİRMEN AGAH, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, MAĞAZA ATMOSFERİ VE MÜZİĞİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİLERİNE YÖNELİK BİR LİTERATÜR ARAŞTIRMASI. Süleyman Demirel Üniversite İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 23(4), , 1305-1326. (2018), (Alan Endeksleri)
  • 19 SARITAŞ AHMET, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, PORTER MODELİNDEN GELİŞTİRİLEN YENİ BİR MODEL IŞIĞINDA SEKTÖREL KÜMELENME ANALİZİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(18), , 82-97. Doi: 10.20875/makusobed.288360, (2017), (Alan Endeksleri)
  • 20 BAŞDEĞİRMEN Agah, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, LOJİSTİK SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN İŞLETMELERİNFİNANSAL PERFORMANSLARININ GRİ İLİŞKİSEL ANALİZİLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Süleyman Demirel Üniversitesiİktisadi ve İdari BilimlerFakültesi Dergisi, 22(2), , 327-340. (2017), (Alan Endeksleri)
  • 21 TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, ÖMÜRBEK NURİ, CÖMERT HAFİZE GONCA, AKSOY ESRA, OPEC ÜLKELERİNİN PERFORMANSLARININ ÇOK KRİTERLİ KARAR VERMEYÖNTEMLERİNDEN ENTROPİ VE MAUT İLE DEĞERLENDİRİLMESİ. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 7(14), , 1-12. (2016), (Alan Endeksleri)
  • 22 TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, ÖMÜRBEK NURİ, BÜLBÜL HASAN, AKSOY ESRA, AHP Temelli TOPSIS ve ELECTRE Yöntemiyle Muhasebe PaketProgramı Seçimi. Niğde Üniversitesiİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8(1), , 53-71. (2015), (Alan Endeksleri)
  • 23 KELEŞ MURAT KEMAL, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, HİYERARŞİK ELECTRE YÖNTEMİNİN TEKNOKENT SEÇİMİNDEKULLANIMI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA. Süleyman Demirel Üniversitesiİktisadi ve İdari BilimlerFakültesi Dergisi, 20(1), , 199-223. (2015), (Alan Endeksleri)
  • 24 BARUTÇU SÜLEYMAN, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, The Impacts Of E Scm On The E Tailing Industry An Analysis From Porter s Five Force Perspectives. Procedia - Social and Behavioral Sciences , 1047-1056. (2012), (Alan Endeksleri)
  • 25 TUNCA Mustafa Zihni, Sütçü A, Use Of Statistical Process Control Charts To Assess Web Quality An Investıgatıon Of Onlıne Furnıture Stores. International Journal of Electronic Business, 4(1), , 40-55. (2006), (Alan Endeksleri)
  • 26 Alomaim N, TUNCA Mustafa Zihni, Zairi M, Customer Satisfaction Virtual Organizations. Management Decison, 41(7), , 666-670. (2003), (Alan Endeksleri)
  • Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
  • 1 BÜYÜKGEBİZ KOCA EDA, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, İnternet ve Sosyal Medya Bağımlılığının Öğrenciler Üzerindeki Etkilerine Dair Bir Araştırma. Alanya Akademik Bakış, 4(1), , 77-103. Doi: 10.29023/alanyaakademik.597820, (2020), (TR DİZİN)
  • 2 BÜYÜKGEBİZ KOCA EDA, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, G20 Ülkelerinin Ekonomik Performanslarının Gri İlişkisel Analiz Yöntemi ile Değerlendirilmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11(28), , 348-357. Doi: 10.20875/makusobed.541005, (2019), (Diğer)
  • 3 KELEŞ MURAT KEMAL, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Electre Yöntemi ile Ankara Bölgesinde İnovatif ve Girişimci İşletmeler için Teknokent Seçimi. Finans Politik Ekonomik Yorumlar , 143-180. (2019), (TR DİZİN)
  • 4 MEYDAN BÜŞRA, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, SOSYAL MEDYANIN HEDONİK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİLERİÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , 832-854. Doi: 10.20875/makusobed.466233, (2018), (Alan Endeksleri)
  • 5 ÖMÜRBEK NURİ, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Analitik Hiyerarşi Süreci ve Analitik Ağ Süreci Yöntemlerinde Grup Kararı Verilmesi Aşamasına İlişkin bir Örnek Uygulama. Süleyman Demirel Üniversitesi, İİBF Dergisi, 18(3), , 47-70. (2013), (Alan Endeksleri)
  • 6 ÖMÜRBEK NURİ, ÖKSÜZ DEMİRGUBUZ MÜKRİME, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Hastanelerdeki Bilişim Sistemlerinden Klinik Bilgi Sistemlerinin Kullanımına Yönelik Bir Araştırma Denizli ve Isparta Örneği. Selçuk Üniversitesi, Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , 301-328. (2013), (Alan Endeksleri)
  • 7 TUNCA Mustafa Zihni, Bayhan Mustafa, Kalite Fonksiyon Göçerimi Yönteminin Tedarikçi Seçiminde Kullanımı. Pamukkale Üniversitesi, SBE Dergisi , 53-69. (2012), (Endekste taranmıyor)
  • 8 ÖMÜRBEK Nuri, Öksüz DEMİRGUBUZ Mükrime, TUNCA Mustafa Zihni, Hizmet Sektöründe Performans Ölçümünde Veri Zarflama Analizinin Kullanımı Havalimanları Üzerine Bir Uygulama. Süleyman Demirel Üniversitesi, Vizyoner Dergisi, 4(9), , 21-43. (1965), (Alan Endeksleri)
  • Kitap
  • 1 TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, GÖÇ POLİTİKALARINA DİSİPLİNLER ARASI BİR BAKIŞ(2022). DETAY, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 2 TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Güngör Gülsoy Sunay, DİJİTAL İNSAN VE DİJİTAL TOPLUM Geçmiş, Bugün ve Gelecek Perspektifi(2022). NOBEL, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 3 ÖZCAN NESRİN, TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, Handbook of Research on Changing Dynamics in Responsible and Sustainable Business in the Post-COVID-19 Era(2022). IGI Global, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 4 TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, DISIPLINLER ARASI KADIN(2021). NOBEL, Bölüm, (ULUSLARARASI)
  • 5 TUNCA MUSTAFA ZİHNİ, YÖNETİM (DİJİTAL ÇAĞIN YENİ NORMAL PRATİKLERİ)(2021). NOBEL, Bölüm, (ULUSLARARASI)
VERDİĞİ DERSLER
Araştırma Yöntemleri
E-Ticaret
İşletmelerde Bilimsel Araştırma Teknikleri
Operations Management I
Yönetim Bilgi Sistemleri
 
Bu İçeriği Paylaş!