KİŞİSEL BİLGİLER
Adı Soyadı | Doç. Dr. Hatice KILINÇ |
Birimi | İletişim Fakültesi |
Bölüm | Gazetecilik Bölümü |
Ana Bilim Dalı | Bilişim Anabilim Dalı |
Telefon | 2462118343 |
E-Posta | E-Posta Adresini Göster |
Google Scholar |
Hindex: Alıntı Sayısı: |
Bu sayfadaki kişisel verilerin görünürlüğü KVKK 8. madde hükmü uyarınca ilgili kişinin açık rızası kapsamındadır.
Kişisel verilerinizin görünürlüğünü veya hali hazırdaki verilerinizi Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Akademik Bilgi Sistemi (ABS) üzerinden düzenleyebilirsiniz.
ÖĞRENİM BİLGİLERİ
Ön Lisans | SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SEKRETERLİK 04.10.1989 |
Lisans | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT 30.06.1996 |
Yüksek Lisans | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ULUSLARASI İKTİSAT (YL) (TEZLİ) 11.09.2000 |
Doktora | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME (DR) 15.03.2012 |
AKADEMİK GÖREVLER
Ünvan | Görev Yeri | Görev Tarihi |
---|---|---|
DOÇENT | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2022 - Devam Ediyor |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2019 - 2022 |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ | 2013 - 2020 |
İDARİ GÖREVLER
Ünvan | Görev Yeri | Görev Tarihi |
---|---|---|
Bölüm Başkan Yardımcısı | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2020 - Devam Ediyor |
Dekan Yardımcısı | SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ | 2016 - 2018 |
AKADEMİK YAYIN ANALİZLERİ (Son 5 Yıl)
İLGİ ALANLARI
İnsan Kaynakları Geliştirme,Girişimcilik Eğitimi,Etkili İletişim & Drama uygulamaları,Çocuk Oyunları ,Sosyal Medya
YAYINLAR
- Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 KILINÇ Hatice, TÜRKİYE’DE C KUŞAĞININ AKILLI TELEFONLARA YÖNELİK TÜKETİM ALGISI. International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies, 2(1), , 15-35. (2022), (SCI-Expanded)
- 2 Karakulak Ali Can, BAYSAL HATİCE, Magazin Dergilerinde Erkek Kimliğinin Sunumu: Gentlemen ve Cosmopolitan Dergileri Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme. Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12(2), , 23-37. (2021), (Diğer)
- 3 Çil Yeşim, Baysal Hatice, Çağrı Merkezi Çalışanlarına Yönelik Motivasyon Uygulamaları Üzerine Nicel İçerik Analizi. Intenational Journal of Economics, Politics, Humanities Social Sciences, 3(3), , 175-195. (2020), (Diğer)
- 4 Baysal Hatice, Türkiye’de Kadın Girişimci Yazını (1996-2020): Pandemi Öncesi Görünüm, Pandemi Sonrası İçin Yol Gösterici Olabilir mi?. International Journal Entrepreneurship and Management Inquiries, 4(1), , 50-71. (2020), (Diğer)
- 5 Baysal Hatice, Eğitim Altyapı Projesi RATEM’in Kariyer Geleceği Açısından Etkililiği: İletişim Öğrencileri ile Deneysel Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 16(3), , 581-602. (2020), (TR DİZİN)
- 6 Turhan Melike, Baysal Hatice, Girişimcilerin Girişimci Profil Değerlendirmelerinde Öğrenilmiş Güçlülük Düzeylerinin Rolü: Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Örneği. Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 81-117. (2020), (TR DİZİN)
- 7 ÖZKUL AHMET SAİT, BAYSAL HATİCE, Son Dönem Osmanlı Kadın Yükseköğretiminde Girişimcilik Kodları: Darülmuallimat, İnas Darülfünunu ve Ticaret Mekteb-i Alisi. SDÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , 1-20. (2017), (TR DİZİN)
- 8 Dağ Erhan, Baysal Hatice, Hasta ve Yakınlarını Şiddete Yönelten Sebeplerin Araştırılması- Burdur İli Örneği. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), 4(11), , 95-118. (2017), (Diğer)
- 9 Baysal Hatice, Osmanlı’da Kadın Memureler İçin Motivasyon Uygulamaları: Bank-I Osmani-İ Şahane, Dersaadet Telefon Anonim Şirketi Osmaniyesi Ve Kadın Birinci İşçi Taburu Üzerine Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(29), , 339-366. (2017), (EBSCO)
- 10 BAYSAL HATİCE, GÖKTAŞ PINAR, Dede Korkut Hikayelerinin Liderlik Özellikleri Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Social Sciences Education Research (IJSSER), 1(2), , 518-535. (2015), (Alan Endeksleri)
- 11 BAYSAL HATİCE, ÇARIKÇI İLKER HÜSEYİN, İnsan Kaynakları Geliştirmede Çocuk Genç Oyunlarının Etkililiği Üzerine Bir Araştırma. İŞ-GÜÇ, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi, 15(4), , 83-99. Doi: 10.4026/1303-2860.2013.0239.x, (2013), (TR DİZİN)
- Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (proceedings) Basılan Bildiriler
- 1 Baysal Hatice, Karakulak Ali Can, Yerel Basında Dijital Haberciliğe Dönüşüm Süreci: Isparta Yerel Basın Örneği. 17th International Symposium Communication in the Millennium (2020). (Tam metin bildiri)
- 2 BAYSAL HATİCE, ÖZKUL AHMET SAİT, Türkiye de Girişimcilik Eğitiminde İlköğretimin Rolü- Ders Kitapları Üzerine Bir İçerik Analizi. Uluslararası Davraz Kongresi (2009). (Tam metin bildiri)
- Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler
- 1 Tuzcu Nilgün, ÖZDEMİR ŞEFİKA, BAYSAL Hatice, Yerel Firmaların Markalama Sürecinde Dijital Reklamcılık Deneyimi: Vavin Örneği. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 374-392. Doi: DOI: 10.31123/akil.454353, (2018), (TR DİZİN)
- Kitap
- 1 KILINÇ HATİCE, Kamu Kurumlarında Sosyal Medya- Kurumların Sosyal Medya Uygulama Örnekleriyle(2023). Nobel, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 2 KILINÇ HATİCE, Siyasal Kampanya Yönetimi ve Uygulamaları- 2023 Cumhurbaşkanı Seçim Kampanyaları İnceleme ve Analizleri(2023). Nobel, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 3 BAYSAL HATİCE, Saygın Muhammet, İşletme Yönetiminde Meta Yaklaşımlar(2022). Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 4 BAYSAL HATİCE, Saygın Muhammet, İşletme Yönetiminde Meta Yaklaşımlar(2022). Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 5 Pamuk Mehmet, BAYSAL HATİCE, İletişim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar 2(2022). Literatürk Akademia, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 6 BAYSAL HATİCE, Covid-19 Pandemi Döneminde Kadın Girişimciler- Yerelden Bakışla Pandemi Algısı, Sorunlar ve Beklentiler(2021). Gazi Kitabevi, Tümü, (ULUSLARARASI)
- 7 BAYSAL HATİCE, ÖZDEMİR ŞEFİKA, İletişim- Güncel Gelişmeler(2020). Akademi Titiz Yayınları, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- 8 BAYSAL HATİCE, Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey(2017). PETER LANG, Bölüm, (ULUSLARARASI)
- Editörlük
- 1 İşletme Yönetiminde Meta Yaklaşımlar, Bilimsel Kitap, Editör, 06.06.2022 - 15.09.2022 (ULUSLARARASI)
- 2 İşletme Yönetiminde Meta Yaklaşımlar, Araştırma Kitabı, Editör, 06.06.2022 - 15.09.2022 (ULUSLARARASI)
VERDİĞİ DERSLER
Bilimsel Araştırma Teknikleri
Dijital İletişim ve Gazetecilik
Dijital İnsan Kaynakları Yönetimi
Doktora Tez İzleme Komitesi (T.İ.K.)
Etkili İletişim Teknikleri
Halkla ilişkiler ve Medya
İktisada Giriş
İnsan Kaynakları Yönetimi
İş Değerlendirme Yöntemleri
İşe Alım ve Eğitim Süreçleri
Medya Okuryazarlığı
Medyada Dijital Dönüşüm
Modern Yönetim Teknikleri
Performans Değerleme ve Ücret Sistemleri
Profesyonel Gazetecilik Projeleri I
Profesyonel Gazetecilik Projeleri II
Sosyal Medya
Sosyal Medya Kampanyaları
Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal Medyada İKY Uygulamaları
Stratejik Değerleme ve Vaka Analizleri
Tez
Tez (Doktora)
Toplumsal Cinsiyet ve Medya
Türkiye Ekonomisi
Uzmanlık Alan Dersi (Doktora)-4
Uzmanlık Alan Dersi- 3
Yaratıcı Drama
Yurttaş Gazeteciliği
Dijital İletişim ve Gazetecilik
Dijital İnsan Kaynakları Yönetimi
Doktora Tez İzleme Komitesi (T.İ.K.)
Etkili İletişim Teknikleri
Halkla ilişkiler ve Medya
İktisada Giriş
İnsan Kaynakları Yönetimi
İş Değerlendirme Yöntemleri
İşe Alım ve Eğitim Süreçleri
Medya Okuryazarlığı
Medyada Dijital Dönüşüm
Modern Yönetim Teknikleri
Performans Değerleme ve Ücret Sistemleri
Profesyonel Gazetecilik Projeleri I
Profesyonel Gazetecilik Projeleri II
Sosyal Medya
Sosyal Medya Kampanyaları
Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal Medyada İKY Uygulamaları
Stratejik Değerleme ve Vaka Analizleri
Tez
Tez (Doktora)
Toplumsal Cinsiyet ve Medya
Türkiye Ekonomisi
Uzmanlık Alan Dersi (Doktora)-4
Uzmanlık Alan Dersi- 3
Yaratıcı Drama
Yurttaş Gazeteciliği