Kozmetik Sektörü SDÜ’de Anlatıldı

Süleyman Demirel Üniversitesi Endüstri ve Kalite Topluluğu tarafından düzenlenen “Sektör Günleri Kozmetik” isimli etkinlikte Oriflame Türkiye Satış Müdürü Gülin Güldamla ile Note Kozmetik Anadolu Bölge Satış Müdürü Metin Çevrim öğrencilerle bir araya geldi.

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi A Salonunda gerçekleştirilen etkinlikte Oriflame Türkiye Satış Müdürü Gülin Güldamla kozmetiğin sadece kadınları ilgilendirmediğini artık bu sektöre kadınlar kadar erkeklerin de ilgi gösterdiğini söyledi. Kaliteli yaşam kavramı ile kozmetiğin uyumundan bahseden  Güldamla, “Kozmetik, insan vücudunu temizlemek, güzel kokular kullanmak, korunmak suretiyle vücudun birçok yerine uygulanan maddelerdir.” dedi.

Kozmetik sektörü ile tanışma hikayesini öğrencilerle paylaşan Güldamla, sektörün hızla geliştiğini belirterek “Tüm gelişmelere rağmen Türkiye’de kozmetik piyasası hala istenilen seviyede değil. Kozmetik sektörüne 2017 yılında dünya çapında toplam 390 milyar Euro yatırım yapıldı. Genç nüfus, e-ticaret, artan mağaza sayıları ve erkeklerin de kozmetiğe olan ilgisi sektörün yükselme nedenleri arasında yer alıyor. Bu alanda kadınlar ve erkekler en fazla saç ürünlerini tüketiyor. Unutmayalım; kendimize yaptığımız her yatırım ileride karşımıza gelecek.” diye konuştu.

Kozmetik sektörü ile lise eğitimini tamamladıktan sonra tanıştığını belirten Note Kozmetik Anadolu Bölge Satış Müdürü Metin Çevrim de konuşmasında kozmetik sektörünün ülkemizdeki durumunu ele aldı.

E- ticaretin tüm dünyada hızla yayıldığını belirten Çevrim, “E- ticaret, hemen hemen her sektörde çok aktif rol oynuyor. Kozmetik sektöründe de önemi her geçen gün artıyor. Pazarlama yöntemleri ile satış temsilcilerinin tecrübeleri markaların yükselmesi açısından önem taşıyor.” dedi.

Her bireyin cilt hassasiyeti taşıdığını dile getiren Çevrim, cilt sağlığının güzellik merkezlerinden ziyade hekim kontrolünde olması gerektiğine vurgu yaptı.

Yayın Tarihi: 19.12.2019
Okunma Sayısı: 504
Yayınlayan: Kurumsal İletişim Merkezi
Bu İçeriği Paylaş!