Dijital Çağın Yeni Kavramları SDÜ’de Anlatıldı

“Dijitalleşen dünyada ortaya çıkan yeni kavramlar” ve “kavramların hayatımıza olan etkileri”, Üniversitemiz İletişim ve Genç Yöneticiler Topluluğunca düzenlenen “Dijital Çağda Yeni Kavramlar, Yeni Anlamlar” konulu etkinlikte ele alındı.

Hukuk Fakültesi konferans salonunda gerçekleştirilen konferansı, Kramp Ajans Kurucu Ortağı Ahmet Akın verdi.

İnsanları analiz etmeden, tanımadan yapılan iletişimin etkili olamayacağına değinen Akın, “Dünyada var olan belirsizlikler ülkemizde de var. Dijital çağın gerektirdiği markalar ile insanların ihtiyaçları giderilmelidir. İnsanları analiz ederek ve çözümleyerek başarıya ulaşırız.” diye konuştu.

Markaların artık reklam ajanslarına gerek duymadığına, reklam ihtiyaçlarının insanlar ile sağlandığına dikkat çeken Ahmet Akın, “İnsanın temelde olduğu birçok kavram, firmaların ve markaların işlerini daha kolay hale getiriyor. Bu kavramlar ile toplumun her kesimine daha rahat hitap ediliyor.” dedi.

Gerçek Dünyayı Bırak Hayalleri Düşün

Online varlık ile gerçek varlığın birbirini etkilediğine ve gerçek dünyanın artık hayaller ile şekillendiğine değinen Akın, dijital çağda oluşan yeni kavramları şu şekilde anlattı: “Uncanny Valley, kişilerin insana benzeyen robotları gerçeğinden ayırt etmesinin hemen ardından oluşan korku anlamına gelir. Immersiveness kavramı ise deneyim yaşayarak bir ürünün içerisine girmektir. Age Agnosticism kavramı da insanların yaşlarından bağımsız davranmasıdır.”

 

Yayın Tarihi: 26.11.2019
Okunma Sayısı: 759
Yayınlayan: Kurumsal İletişim Merkezi
Bu İçeriği Paylaş!