İletişimin Dünü, Bugünü, Yarını Ele Alındı

Süleyman Demirel Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından “İletişimin Dünü, Bugünü ve Yarını” konulu bir panel düzenlendi.
 
 
"Türkiye Yüzyılında İletişim" adlı proje kapmasında İletişim Fakültesi öğrencileri Şaver Buğdaycı, Altay Kara, Serhat Güneş, Gizem Yılmaz, Ali Eren Kılıç ve Buse İnce tarafından düzenlenen “İletişimin, Dünü, Bugünü ve Yarını” adlı panele, Pozitif PR Ajans Başkanı Serap Şahin Durak, Uludağ Enerji Grubu Kurumsal İletişim Direktörü Yusuf Ziya Yüce, Brandfocus Ajans Başkanı Tülin Çeneli Dönmez, Walther Kranz Kurucu Ortağı Bilal Boğa ve OMG İletişim Ajansı Başkanı Elmas Nida Baykal Alkan konuşmacı olarak katıldı.
 
Panelin açış konuşmasını yapan İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ümit Arklan, iletişim alanında güncel bilgilerin paylaşılacağı panelin verimli geçmesini dileyerek emeği geçenlere teşekkür etti. 
 
 
Pozitif PR Ajans Başkanı Serap Şahin Durak moderatörlüğünde gerçekleştirilen panelde, katılımcılar eğitim hayatı ve sektör tecrübeleriyle ilgili bilgilerini paylaştı. İnternetin henüz yaygın olmadığı bir dönemde üniversite eğitimi aldığını dile getiren Serap Şahin Durak, dönemler arasında çok fark olduğunu söyledi. 
 
Panelin ilk konuşmacısı Tülin Çeneli Dönmez, çalışma hayatına erken yaşlarda başladığını dile getirerek dijitalleşmenin hayatımızın her alanında yer aldığını belirtti. Pandemi süreci ile birlikte iletişimin daha da değiştiğini dile getiren Tülin Çeneli Dönmez, “İletişim hızla değişiyor, dönüşüyor ve gelişiyor. İletişim her daim beslenen güncel bir sektör. Öğrenmeye devam ettiğimiz bir alan.” diye konuştu.
 
Yusuf Ziya Yüce ise iletişim alanında ilerlemek isteyen bireylerin öncelikle alanı seven ve isteyen bireyler olması gerektiğine vurgu yaptı. Çalışma hayatına erken başlanmasının öğrencilere büyük fayda sağlayacağını ve mesleğin tecrübe sevdiğini belirten Yüce, “Mezuniyetinizin ardından ya markayı ya da ajansı tercih etmeniz gerekecek.” dedi.
 
 
Eğitim hayatı hakkında bilgi veren Bilal Boğa da günümüzde artık zaman ve mekan algılarının olmadığını dile getirdi. İletişimin Pandemi öncesi ve sonrası çok farklı yönlere gittiğini belirten Elmas Nida Baykal Alkan, “Uzaktan çalışma artık her alanda karşımızda ancak yaratıcı endüstride bir arada olmanın verdiği dinamizmin çok ayrı olduğunu düşünüyorum.” dedi.
Konuşmaların ardından katılımcılar, öğrencilerin sektöre yönelik merak ettiği soruları yanıtladı.
 
Güncelleme Tarihi: 10.05.2024
Okunma Sayısı: 367
Yayınlayan: Kurumsal İletişim Merkezi
Bu İçeriği Paylaş!